Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعظم عرب عمارلو در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد گفت: با همت بخش بانوان هیئت یک دوره مسابقات جودو به مناسبت گرامیداشت روز حجاب و عفاف و دهه کرامت در روز جمعه ۱۵ تیر ماه در سالن مرحوم جعفریان گلشهر مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: حدود۱۰۰ نفر جودوکار از شهرستانهای درگز، تربت جام، چناران و گلبهار و ۷ باشگاه ورزشی آستان قدس، خانه جودو، چمران، ضربان، دلشاد، باهنر، کوثر مشهد در این مسابقات حضور داشتند که ‌بیشترین شرکت کنندگان در گروه نونهالان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس بانوان هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی افزود: در پایان این مسابقات ودر رده سنی نونهالان باشگاه خانه جودو مشهد به مقام اول رسید، باشگاه کوثر به مقام دوم دست یافت، و باشگاه ضربان مقام سوم را کسب کرد.

وی بیان کرد: همچنین در رده سنی نوجوانان تیم های جودو بانوان شهیدچمران، ضربان و خانه جودوبه ترتیب اول تا سوم شدند ودر رده سنی جوانان نیز تیم شهر گلبهار مقام اول، تیم شهید چمران مقام دوم وباشگاه دلشاد به مقام سوم‌ دست یافتند.

عمار لو ادامه داد: مقام اول رقابتهای جودو بانوان خراسان رضوی جام عفاف و حجاب را در رده سنی بزرگسالان تیم جودو بانوان گلبهار بدست آورد، همچنین باشگاه های باهنر و چمران مشهد نیز در این رده سنی سوم شدند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده نفرات اول تا سوم رده های سنی نوجوان و جوان به اردوی تیم استان جهت آمادگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور که۲۵تا۲۷مردادماه در کردستان برگزار میشود دعوت خواهند شد و پس یک ماه باهم تمرین با انتخاب برترینهای هر وزن به مسابقات اعزام شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تربت جام جودو حجاب خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران سرمربی تیم ملی کشتی بانوان ایران، از برگزاری مسابقات کشتی آلیش قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی، اواخر ماه اردیبهشت خبر داد.

هدی نقیبی شنبه ۲۵ فروردین درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: هنوز مکان دقیق مسابقات مشخص نشده و در روزهای آینده فدراسیون کشتی با مشخص کردن زمان دقیق و میزبان مسابقات، بخشنامه شرکت در مسابقات را نیز به هیات‌های استان‌ها اعلام خواهد کرد.

وی افزود: مسابقات در وزن‌های ۵۵- ۶۰- ۶۵- ۷۰ – ۷۵ و +۷۵ کیلوگرم در رده سنی بزرگسالان برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران، اضافه کرد: مسابقات بر اساس آخرین قوانین و مقررات اتحادیه جهانی کشتی آلیش و بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد.

 رشد قابل توجه کشتی آلیش بانوان دراستان‌ها

نقیبی، با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود، امسال استان‌های بیشتری در همه وزن‌ها در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند، تصریح کرد: ترویج وگسترش کشتی آلیش بانوان و نیز دوره‌های مربیگری که در دو سال گذشته از سوی فدراسیون کشتی در استان‌ها برگزار شده بود، باعث علاقمندی و جذب بیشتر بانوان به این رشته ورزشی شد.

وی ادامه دا: برنامه فدراسیون کشتی نیز در دو سال اخیر در توجه دادن به ارتقاء کشتی آلیش بانوان با برگزاری دوره‌های مربیگری که با حضور خودم در بیشتر استان‌ها بوده، استعدادهای خوبی شناسایی و کشف شد که در حال حاضر به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

 حضور تیم ملی کشتی آلیش بانوان در مسابقات آسیایی و جهانی

سرمربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی نفرات برتر وزن‌ها برای حضور در تیم ملی است، گفت: قصد داریم با حضور دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی، همه مسابقاتی که طی دو روز برگزار خواهد شد، به دقت زیرنظر بگیریم تا برترین‌ها و استعدادهای جدید به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شوند.

نقیبی یادآورشد: تیم ملی در سال جاری مسابقات کشتی آلیش بانوان آسیا و نیز مسابقات قهرمانی جهان را درپیش رو دارد و به همین خاطر همه تلاش فدراسیون برای انتخاب بهترین نفرات، برگزاری اردوهای منظم وان‌شاءالله کسب مقام درخور و شأن جمهوری اسلامی ایران در هر دو رویداد مهم پیش رو است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • بیشتر بانوان ایرانی مقید به حجاب هستند
  • اجرای طرح نور در خراسان شمالی
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود
  • آغاز طرح عفاف و حجاب «نور» در استان بوشهر