Web Analytics Made Easy - Statcounter

عربستان از بازداشت یک مسؤول عالیرتبه در وزارت دفاع این کشور به اتهام دریافت رشوه ۲۷۰ هزار دلاری خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : عربستان روز سه‌شنبه از بازداشت یک مقام عالی‌رتبه در وزارت دفاع به اتهام دریافت رشوه یک میلیون ریالی (۲۷۰ هزار دلاری) خبر داد. بازداشت این مسؤول حدودا هشت ماه بعد از دستگیری چندین شاهزاده و مسؤولان ارشد سابق و کنونی عربستان به اتهام فساد رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، سعود بن عبدالله المعجب، دادستان کل عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد، مقامات، اطلاعاتی از وزارت دفاع در زمینه "تعاملات مالی مشکوک" یکی از مقامات اجرایی این وزارتخانه با یکی از شرکت‌های تجاری در عربستان دریافت کردند.
وی افزود: طرف‌های مربوطه طرحی را اجرا کردند که منجر به بازداشت فرد مذکور به جرمی مشهود در زمان تحویل گرفتن این مبلغ شد.
دادستان کل نام این فرد را فاش نکرد. این در حالی است که دریافت این رشوه در وزارتخانه تحت امر محمد بن سلمان ولیعهد جوان سعودی که وزیر دفاع نیز است، صورت گرفته است.
براساس بیانیه دادستان کل، دو تن دیگر نیز در این پرونده بازداشت شده‌اند.
این فرد هشت ماه بعد از کمپین ضد فساد ولیعهد عربستان بازداشت شده که طی آن کمپین، صدها شاهزاده، مسؤول کنونی و وزیران سابق به اتهام فساد بازداشت شدند.
از بین آنها می‌توان به شاهزاده متعب بن عبدالله، پسر ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه فقید عربستان و شاهزاده ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر سعودی اشاره کرد. این بازداشتی‌ها نهایتا با تسویه حساب‌های مالی آزاد شدند.
دادستان در خصوص این پرونده گفته بود، توافقنامه‌های امضا شده با مقامات بازداشتی منجر به بازگرداندن بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال عربستان (۱۰۷ میلیارد دلار) به شکل دارایی‌های تجاری، املاک، وجه نقد و اوراق مالی به خزانه دولت شد.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۳۳۸۴۷ تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عربستان رشوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد

بنابر گزارش رسانه‌ها، ژرار دوپاردیو، بازیگر فرانسوی، به اتهام دو مورد تعرض جنسی تحت بازداشت قرار گرفته است.

دوپاردیو روز دوشنبه ۲۹ آوریل به اتهام دو مورد تعرض جنسی برای بازجویی به یک اداره پلیس در پاریس احضار شد و بازجویی از او تا ظهر دوشنبه به وقت محلی همچنان ادامه داشت.

این بازیگر ۷۵ ساله فرانسوی متهم به تعرض به دو زن سر صحنه فیلمبرداری در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۲۱ است.

دوپاردیو تاکنون در مورد این پرونده اظهارنظری نکرده ولی پیش از این اتهامات مشابه را به شدت رد کرده است.

شکایت اول مربوط به طراح صحنه فیلم «سایبان‌های سبز» است که می‌گوید ژرار دوپاردیو در سال ۲۰۲۱ سر صحنه فیلمبرداری در هتلی در پاریس، بدن او را لمس کرده و کلمات رکیکی بر زبان آورده است.

شکایت دوم را منشی صحنه فیلم «شعبده‌باز و دوقلوهای به هم چسبیده» طرح کرده که می‌گوید دوپاردیو در سال ۲۰۱۴ سر صحنه فیلمبرداری «تمام بدنش» را دستمالی کرده است.

دوپاردیو در حال حاضر با یک مورد اتهام تجاوز و چندین مورد اتهام تعرض جنسی از طرف بیش از ۱۰ زن هم روبرو است که همه‌شان را به شدت رد می‌کند.

او در نامه سرگشاده‌ای که سال گذشته میلادی منتشر شد، نوشته: «من هرگز، هرگز از زنی سوءاستفاده نکرده‌ام.»

شارلوت آرنو، بازیگر فرانسوی در سال ۲۰۲۰ از ژرارد دوپاردیو به اتهام تجاوز شکایت کرد و این پرونده همچنان در حال رسیدگی است. خانم آرنو ژرار دوپاردیو را متهم کرد که در سال ۲۰۱۸، زمانی که ۲۲ سال داشته است، به او تجاوز کرده است.

اتهام‌ها علیه ژرار دوپاردیو که یکی از مشهورترین ستاره‌های سینمای فرانسه است، به موضوعی داغ و اختلاف‌برانگیز در جامعه فرانسه تبدیل شده است.

از جمله سال گذشته بیش از پنجاه چهره مشهور فرانسوی با انتشار نامه‌ای سرگشاده، حملات به ژرار دوپاردیو را «حمله به هنر» توصیف کردند. اما منتقدان می‌گویند این نشانه‌ای از این است که سوءاستفاده‌های جنسی در فرانسه همچنان تحمل می‌شود.

منبع:‌ بی بی سی

tags # سینما ، تجاوز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود