Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین اعلام کرد: تاکنون از سه هزار و 300 واحد مسکونی احداثی برای زلزله‌زدگان کرمانشاهی 535 واحد آماده واگذاری شده است.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین به‌منظور بازدید از روند بازسازی‌ها و پیشرفت فیزیکی واحدهای آسیب‌دیده از زلزله سال گذشته کرمانشاه به‌اتفاق هیئتی به گیلان غرب سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در نشست مشترک زاهدی استاندار قزوین با تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در محل ستاد کل بازسازی بنیاد مسکن کرمانشاه آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده گیلان غرب از سوی استان قزوین بررسی شد.

به گفته وی، بازسازی و مقاوم‌سازی واحدهای حوزه گیلان‌غرب به همراه شهرستان سرمست و 209 روستا به بنیاد مسکن استان قزوین سپرده شد.

استاندار افزود: با بررسی و ارزیابی از 17 هزار واحد صدمه‌دیده گیلان‌غرب، سه هزار و 300 واحد به احداث مجدد و 12 هزار و 700 واحد نیز به تعمیرات و مقاوم‌سازی نیازمند تشخیص داده شدند.

وی یادآور شد: در این رابطه حدود 14 هزار پرونده دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل تشکیل که تاکنون 10 هزار مورد آن منجر به عقد قرارداد برای واحدهای احداثی و تعمیری شده است.

وی، ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به هر یک از واحدهای احداثی در شهرها را 400 و روستاها را 300 میلیون ریال اعلام و عنوان کرد: برای واحدهای تعمیری معرفی‌شده نیز هر یک از 60 تا 120 میلیون ریال در نظر گرفته‌شده است.

استاندار با اشاره به اقدامات این نهاد از آغاز عملیات اجرایی تاکنون، گفت: در بخش واحدهای احداثی تاکنون عملیات آرماتوربندی 2 هزار و 500 واحد، فونداسیون 2 هزار و 200 واحد، نصب اسکلت یک هزار و 800 واحد، دیوارچینی یک هزار و 400 واحد و سقف 950 واحد به پایان رسیده و 535 واحد نیز به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی داریم تا فرارسیدن سالگرد وقوع زلزله کرمانشاه ضمن پایان بخشیدن به 90 درصد از طرح‌های در دست اجرا، تا پایان سال نیز به‌تمامی تعهدات محول شده جامعه عمل بپوشانیم.

زاهدی مطرح کرد: هم‌زمان با وقوع زلزله دل‌خراش 21 آبان سال 96، استان قزوین به‌عنوان یکی از دوازده ستاد معین بازسازی بلافاصله به منطقه اعزام و اقدامات اولیه جهت برآورد میزان خسارت‌ها، نقشه‌برداری، احداث و تعمیر واحدهای آسیب‌دیده را به انجام رساند.

به گزارش ایسنا، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 7.3 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 21 و 46 دقیقه شامگاه 21 آبان ماه سال 96 در 11 کیلومتری بخش از گله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه را به لرزه درآورد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام زلزله منطقه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: این شهرک مسکونی در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بولوار شهید رجایی بندرعباس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
مجتبی قهرمانی افزود: در شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان هزار و سیصد و چهل واحد مسکونی ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه