Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «لس آنجلس_تهران» به کارگردانی و تهیه کنندگی تینا پاکروان آماده نمایش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از برنا؛ تینا پاکروان، کارگردان "لس آنجلس-تهران" خبر داد: هنوز زمان اکران این فیلم سینمایی قطعی نیست و امیدواریم بتوانیم آن را در مرداد یا مهر به اکران برسانیم. در حال حاضر این فیلم سینمایی آماده نمایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز پرستویی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش، شیرین یزدان بخش، زهیر یاری، بانیپال شومون، برایان للی، امی گواورا، جسی ننسی؛ با معرفی ژوبین رهبر و با هنرمندی ماهایا پطروسیان در لس آنجلس- تهران به ایفای نقش می‌پردازند.

«لس آنجلس_تهران» در ایران و آمریکا فیلمبرداری شده است.

پایان پیام/52

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دهه کرامت شیراز امام صادق ع برجام فوتبال روزنامه مهدویت اسحاق جهانگیری پرویز پرستویی لس آنجلس مهناز افشار اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با ادامه اکران‌های فیلم سینمایی «آپاراتچی»، به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و سجاد نصراللهی نسب، پوستر جدید این فیلم با طرحی از محمد تقی‌پور منتشر شد.

این فیلم متفاوت که اکران هایش در سینما‌ها و شهر‌های بدون سینما با استقبال مخاطبان همراه است، تاکنون توانسته بیش از ۸۰ هزار مخاطب به خود اختصاص دهد.

آپاراتچی؛ قصه‌ای متفاوت و شیرین از دلبستگی‌هایِ عجیبِ یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما در بحبوحه دهه ۶۰ است.

تورج الوند، فاطمه مسعودی‌فر، رضا ناجی، حسین عابدینی، وحید مبصری، ولی فروتن، امین گلستانه، پوریا میاندهی، شهرام خزرایی و با حضور بهنام تشکر، امید روحانی، علیرضا استادی و هومن برق نورد بازیگران الین فیلم سینمایی هستند.

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی/ آرزوی اکران فیلم در فلسطین
  • طعنه پرویز پرستویی به مهران رجبی ؛ کلیددار خودشیفته تلویزیون (عکس)
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»/ خواننده تیتراژ معرفی شد
  • «از هرات تا تهران» آماده نمایش شد/۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان
  • «از هرات تا تهران» آماده نمایش شد
  • از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی شد +فیلم