Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام علی غفاری در دیدار با امام جمعه نور گفت: مازندران دارای ۲۲ مدرسه علمیه خواهران در ۱۴ شهرستان است که با توجه به تعداد بانوان استان و علاقمندان به تحصیل در حوزه باید این تعداد افزایش یافته و زمینه تحصیل برای تمامی بانوان در شهرهای مازندران فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرنور مهد علمای بزرگ سلف و معاصر همانند آیت الله نوری، آیت الله سجادی و غیره بوده که چند سالی است در دستور تاسیس مدرسه علمیه خواهران قرار دارد؛ اما متاسفانه به دلایلی از قبیل تعویض مکرر ائمه جمعه هنوز این امر محقق نشده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران تاکید کرد: البته بخشی از مراحل راه اندازی مدرسه علمیه خواهران در این شهرستان انجام شده که امیدواریم به زودی شاهد تاسیس مدرسه علمیه خواهران این شهرستان و ادامه تحصیل بانوان نوری در شهر خودشان باشیم.

کد خبر 4343795 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه خواهران علی غفاری مازندران کلاس درس وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کنکور 97 حسین توکلی مرکز سنجش آموزش پزشکی منصور غلامی آزمون استخدامی اعضای هیات علمی مرکز جذب وزارت علوم پذیرش دانشجو آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال

استاندار کردستان در شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج اظهار کرد:  جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری در سال‌جاری از ما مطالبه کرده‌ان و این مهم بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات محقق نمی شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم سازند، بیان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کردستان ظرفیت ایجاد بندر خشک را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استقبال از افتتاح راه آهن نشان می‌دهد این ظرفیت در قالب بندر خشک در این استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه خیلی از محصولات که در کردستان تولید و یا از کشور عراق وارد می‌شود از طریق بندر خشک به سایر نقاط دور و نزدیک کشور ارسال می‌شود، گفت: از کردستان به سمت دورترین نقاط ایران زاهدان و از آنجا به پاکستان و ... محصولاتی که تولید می‌شود صادر خواهد شد.

 وی بیان کرد: قرارداد ۷ هزار تن غلات و ۴۰۰ هزار تن سیمان با کشور عراق بسته شده و از طریق سیستم راه آهن در حال انتقال به مرز شلمچه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست