Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نشست های جمع خوانی و شعرخوانی از کتاب «مژده گل: داستان هایی از زندگی امام رضا (ع)» نوشته مجیدپوروهاب و «مهمان خراسان« گردآوری سعید بیابانکی؛ با حضور شماری از علاقمندان در بخش کودک و نوجوان کتابخانه آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله) برگزار شد.

در این نشست، داستان دهم کتاب «مژده گل» که شامل داستانی از زندگی امام رضا (ع)  و همچنین اشعاری از کتاب «مهمان خراسان» که حاوی شعرهایی از شاعران نامی کشور درباره امام رضا (ع) می باشد توسط اعضا جمع خوانی و شعرخوانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس کتابداران این بخش، به معرفی جشنواره رضوی به ویژه به صورت خانوادگی و شرکت در بخش الکترونیکی پرداختند.

پس از این نشست؛ ایلیا بشکار داستان «سیب»؛ آرمان راستگردانی داستان «کارگر پیر»؛ آرمین راستگردانی داستان «گنجشک»؛ متین صفایی داستان «مهمان»؛ یاسین غلامی داستان «یادگاری» را خوانش کردند.

کارگاه اسباب بازی

در این کارگاه رقیه زارعی مسئول پویای بخش کودک و نوجوان و خداداد از دیگر کتابداران فعال، ابتدا درباره برنامه های تابستانه ویژه ی کودکان و نوجوانان توضیحاتی را ارائه کردند. سپس راز و رمز استفاده درست از اسباب بازی ها را آموزش دادند. این کارگاه آموزشی که به مدت 2 ساعت به طول انجامید کودکان با اسباب بازی های مناسب گروه سنی خود آشنا شدند، سپس آنها را برای بازی انتخاب کردند.

گفتنی است در این کارگاه، ایلیا بشکار اسباب بازی «آی کیو پازل و برج آدمک»؛ یاسین غلامی اسباب بازی «چین واچین»؛ متین صفایی اسباب بازی «جورچین آهن ربایی و سرسره اشکال»؛ آرمان راستگردانی اسباب بازی «یه قل و دوقل و ساز و باز حیوانات»؛ محمدطه صالح زاده اسباب بازی «جورچین آهن ربایی و آفتابگردان»؛ فاطمه زهرا علی نژاد اسباب بازی «یه قل دوقل و دوز ایرانی»؛ رضا قاسمی اسباب بازی «همه چیز با اتصالات ساده و جورچین آهن ربایی»؛ فاطمه سادات موسوی اسباب بازی «دامینوی اشکال برجسته»؛ سیدمحمد موسوی اسباب بازی «جورچین آهن ربایی و خط کش اشکال»؛ فائزه امینی اسباب بازی «آجرک و جورچین آهن ربایی»؛ مهدیه سادات عباسی اسباب بازی «نرم چین»؛ آرمین راستگردانی اسباب بازی «بزرگ ستاره ها و جورچین آهن ربایی»؛ مهدی غلامیان اسباب بازی «آی کیو پازل»؛ متین خرمی اسباب بازی «جورچین آهن ربایی و گنجینه چوبی علمی آموزشی»؛ نرگس عبداللهی اسباب بازی «برجک». را برای انجام بازی های فکری و سرگرمی انتخاب کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیت الله خامنه ای اسباب بازی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای قم کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه نویسندگی با عنوان «انتقال تجربه و مبانی داستان نویسی برای کودکان - دوره دوم» توسط میز کودک حوزه هنری با حضور «کلر ژوبرت» نویسنده و تصویرگر کتاب کودک به مدت ۲ روز در رشت برگزار می‌شود.

این کارگاه در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حوزه هنری گیلان برگزار می‌شود لذا علاقمندان برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با این شماره ۰۹۱۱۳۳۳۹۱۵۲ تماس حاصل کرده و یا به این آیدی @artguilan مراجعه کنند.

گفتنی است؛ «کلر ژوبرت» نویسنده فرانسوی، کارشناس علوم تربیتی، کارشناس ارشد ادبیات کودک و دارای مدرک تحصیلات حوزوی است، کار داستان‌نویسی و تصویرگری را از سال ١٣٧٥ آغاز و بیش از ۵۰ عنوان کتاب به دو زبان فارسی و فرانسه در کارنامه خود دارد.

کد خبر 6095889

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان