Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر برخورد یک دستگاه تانکر نفتکش با یک دستگاه اتوبوس در سنندج، ۱۱ نفر کشته و ۹ نفر مجروح شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  سخنگوی اورژانس کشور اظهار کرد: در حادثه برخورد تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج ۱۱ تن جان باختند و ۹ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: حریق مرگبار در سنندج/ ۲۰ کشته و زخمی بر اثر تصادف تانکر سوخت با اتوبوس 

سرهنگ نادری فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستانگفت: بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در حال خروج از ترمینال سنندج با تانکر نفتکش که در محور بلوار دکتر حسینی در حال تردد بود برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نادری، علت این سانحه را بریدن ترمز تانکر و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:  ۱۸ کشته وزخمی براثر برخورد تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج

دکتر هومن قصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۱۵ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و ۴ مجروح بدحال از محل حادثه تخلیه شده است.

بیشتر بخوانید: تشکیل پرونده قضایی در رابطه با حادثه آتش سوزی اتوبوس مسافربری در سنندج/ پارگی شیلنگ ترمز تانکر حمل سوخت علت اولیه حادثه گزارش شده است 

اعلام سه روز عزای عمومی در استان کردستان

در پی حادثه اتوبوس که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنانمان شده است در استان کردستان سه روز عزای عمومی اعلام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: توضیحات پلیس راه درباره تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر حامل موادسوختی در سنندج

مدیرکل انتقال خون کردستان گفت: ذخایر کافی از انواع فرآورده‌ها و گروه‌های خونی برای تامین خون موردنیاز حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی اتوبوس در سنندج وجود دارد.

شهروندان گرامی در صورت تمایل به اهدای خون، می‌توانند در روزهای آینده به طور معمول و همچون دیگر ایام به تناوب به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جمع آوری کامل آثار حادثه تصادف دلخراش در سنندج

با حضور نیروهای درمانی و امدادی آثار و همچنین لاشه سوخته اتوبوس مسافربری و تانکر حامل سوخت در سنندج جمع آوری شد.

دقایقی قبل آثار و همچنین لاشه سوخته یک دستگاه اتوبوس و تانکر حمل سوخت و دو خودرو سواری در سنندج از سوی نیروهای امدادی از محل وقوع حادثه جمع آوری شد.

بر اساس مشاهدات حاضر در محل وقوع حادثه تصادف، نیروهای امدادی دقایقی قبل آثار و بقایای حادثه دلخراش سنندج را جمع آوری کردند.

جمع زیادی از مردم اطراف بلوار دکتر حسینی در محل وقوع این حادثه حضور پیدا کرده بودند.

جسد کشته شده گان نیز توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی در سنندج انتقال داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تردد تانکرهای سوخت در جاده‌های کردستان متوقف شود

کردستان مناسب تردد وسیله‌ های نقلیه‌ عادی مردم استان نیست ولی متاسفانه‌ مسئولین کشور همچنان به‌ تردد ارابه‌ های مرگ در جاده‌های کردستان اهمیتی نمی دهند.

علوی افزود: این تانکرهای سوخت در مدت چند سالی است که جاده‌های کردستان را ناامن و محیط زیست را آلوده‌ کرده‌اند نه‌ تنها هیچ عایدی برای استان نداشته‌ اند بلکه‌ بلای جان مردم و وسیله‌ داغدار شدن خانواده‌های کُردستانی شدند.

نماینده‌ مردم شهرستان های سنندج، دیواندره‌ و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ‌ در اسرع وقت مجمع نمایندگان کردستان در این رابطه‌ تشکیل جلسه‌ خواهد داد و اعتراض خود را به‌ وزارت های نفت، راه و شهرسازی و هر وزارتی که‌ در اعطای مجوز تردد این تانکرها نقش دارد اعلام می کند.

علوی از استاندار کردستان خواست اجازه‌ عبور تانکرهای سوخت عراقی از استان کردستان را ندهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور

سازمان حمل‌ونقل زمینی سنگاپور از آغاز همکاری‌ها با واحد ارائه‌دهنده راه‌حل‌های شهری مهندسی این دولت‌شهر به‌منظور ارتقا و مدرن‌سازی فناوری‌های خود برای سیستم مدیریت ناوگان، جمع‌آوری کرایه و سیستم‌های برق و ارتباطات سیستم حمل‌ونقل خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سازمان حمل‌ونقل زمینی سنگاپور در همکاری با واحد ارائه‌دهنده راه‌حل‌های شهری مهندسی فناوری‌های سنگاپور در حال ارتقا و مدرن‌سازی فناوری‌های خود برای سیستم مدیریت ناوگان، جمع‌آوری کرایه و سیستم‌های برق و ارتباطات خود است. این واحد که ارائه‌دهنده فناوری سیستم مدیریت ناوگان اتوبوس‌رانی سنگاپور بوده است، مبلغ ۱۷۵ میلیون دلار از قرارداد را به‌منظور ارائه بهبودهای لازم متقبل شده است.

نوسازی زیرساخت‌های اتوبوس این دولت‌شهر با پوشش تقریباً پنج‌هزار و ۸۰۰ اتوبوس عمومی، از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ به تدریج اجرا و تا سال ۲۰۲۷ تکمیل می‌شود. این پروژه به‌منظور یکپارچه‌سازی و بهبود کارایی عملیاتی اپراتورهای حمل‌ونقل عمومی سنگاپور در دست اجرا قرار دارد و بهبود خدمات و تجربه سفر برای مسافران اتوبوس‌ها را به همراه خواهد داشت.

بهبود حمل‌ونقل عمومی در سنگاپور

استفاده از فناوری پیشرفته برای بهبود قابلیت اطمینان خدمات شامل موارد زیر است:

سیستم جدید مدیریت ناوگان اتوبوس‌رانی از فناوری‌های پیشرفته برای بهبود نظارت متمرکز بر ناوگان و مدیریت عملیات سرویس اتوبوس در سراسر جزیره استفاده و به تصمیم‌گیری درست در زمان مدیریت حادثه کمک می‌کند. این سیستم اطلاعاتی را در اختیار اپراتورهای حمل‌ونقل عمومی قرار می‌دهد تا قابلیت اطمینان سرویس اتوبوس و تأمین ظرفیت را بهتر مدیریت کنند و با اتوبوس‌های برقی و قابلیت‌های نظارت بر زیرساخت‌های شارژ یکپارچه خواهد شد تا از گذار سنگاپور به ناوگان اتوبوس عمومی با انرژی پاک‌تر حمایت کند. علاوه بر این، گذار به ساختار مبتنی بر ابر، چابکی، مقیاس‌پذیری و قابلیت اطمینان بیشتری را در پیشرفت‌های نرم‌افزاری آینده ممکن می‌سازد.

تجهیزات جدید دریافت کرایه در اتوبوس‌ها با بهره‌گیری از مزایای شبکه 5G و امکان تراکنش سریع‌تر برای مسافران ارتقا پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، یک نمایشگر واحد که ترکیبی از برنامه‌های جمع‌آوری کرایه و مدیریت ناوگان است، جایگزین دو نمایشگر جداگانه خواهد شد که در حال حاضر توسط رانندگان اتوبوس استفاده می‌شود. این رابط یکپارچه کارایی عملیاتی را بهبود می‌بخشد و به رانندگان اتوبوس امکان می‌دهد تا تمرکز خود را بر ایمنی جاده بیشتر کند.

سیستم‌های برق و ارتباطات و جعبه‌های اتصال مرکزی جدید برای بهبود توزیع برق و سیگنال روی اتوبوس‌ها نصب می‌شوند و یک سیستم فرستنده اتوبوس جدید مجهز به 5G امکان تبادل داده‌های سریع‌تر و مطمئن‌تر را بین اتوبوس‌ها و سیستم‌ها را فراهم می‌کند.

تخصص شرکای پروژه در مدیریت پیشرفته ناوگان و سیستم‌های دریافت کرایه، همراه با سوابق اثبات شده آن‌ها در پروژه‌های حمل‌ونقل بزرگ، موقعیت خوبی را برای این ابتکار نوسازی زیرساخت به آن‌ها می‌دهد. ارتقای فناوری نه‌تنها اتصال و عملکرد سیستم را افزایش می‌دهد که به نفع مسافران و اکوسیستم حمل‌ونقل است، بلکه راه را برای نوآوری‌های آینده در سفر هموار می‌کند

کد خبر 751091

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان در تصادف باکامیون جان باخت
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون