Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدافع ملي پوش استقلال در آستانه حضور در ليگ کشور ترکيه قرار دارد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، جيد حسيني، مدافع باشگاه استقلال پس از انجام بازي هاي خوب در جام جهاني 2018 روسيه مورد توجه تيم هاي متعددي قرار گرفته است. به نقل از سايت dailysabah ترکيه، مدافع ملي پوش ايراني با باشگاه ترابوزان اسپور ترکيه به توافق شخصي رسيده و اين انتقال به زودي انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته مي شود انتقال اين مدافع 22 ساله در همين هفته نهايي خواهد شد. به همين جهت مدافع جوان به زودي به ترکيه سفر خواهد کرد. با وجود مخالفت باشگاه استقلال مبني بر جدايي مدافع جوان، حسيني قصد دارد فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد.
رئيس باشگاه ترابوزان اسپور ترکيه اعلام کرد که انتقال مدافع تيم ملي ايران به اين تيم تقريبا قطعي است. به گزارش سايت ترکيه اي Takvim، در روزهاي اخير رسانه هاي ترکيه از انتقال قطعي مجيد حسيني، مدافع جوان استقلال و تيم ملي کشورمان به تيم ترابوزان اسپور خبر دادند. در اين راستا اوزکان سامر، رئيس باشگاه ترابوزان اسپور ترکيه درباره اين موضوع گفت: انتقال حسيني در مراحل پاياني خود قرار دارد. او پنجشنبه به ترابوزان مي آيد البته اگر اتفاق عجيب و غيرمنتظره اي نيفتد.
از طرفي، پس از رفتن اميد ابراهيمي به الاهلي قطر، حالا ستاره ازبک استقلال در يک قدمي بازگشت به اصفهان و پوشيدن پيراهن سپاهان قرار دارد. جپاروف ستاره 34 ساله ازبک که فصل قبل يکي از کليدي ترين بازيکنان استقلال در ليگ برتر و آسيا محسوب مي‌شد در شرايطي که با سران باشگاه تهراني بر سر امضاي قرارداد جديد با اختلافات زيادي روبرو است در يک قدمي بازگشت به اصفهان و پوشيدن پيراهن سپاهان قرار دارد. جپاروف که بنا به ادعاي مديران استقلال قرار است در اردوي ترکيه براي مذاکره و تمديد قرارداد به جمع آبي ها باز گردد طي 48 ساعت گذشته مذاکرات بسيار فشرده اي با سپاهاني ها انجام داده و بر سر کليات قرارداد يکساله با اين باشگاه به توافق رسيده تا جايي که گفته مي شود تنها يک امضا باقي مانده تا جپاروف بار ديگر پيراهن سپاهان را برتن کند. ملي پوش ازبک در اولين حضور خود در سپاهان نمايش هاي بسيار خوب و خاطره انگيزي در ترکيب تيم محبوب نصف جهان انجام داد از همين رو خبر بازگشت او به اين تيم آن هم در شرايطي که مديران باشگاه در انديشه تقويت ميانه ميدان تيم با جذب هافبکي بازيساز بودند، مي تواند موج مثبتي در ميان فوتبالدوستان نصف جهان به راه بياندازد درست برعکس اردوي استقلال که اين روزها با شوک جدايي ستاره ها حسابي متشنج است.
پژمان منتظري مدافع ملي پوش استقلال که با اين تيم به اردوي ترکيه نرفته است با سيد رضا افتخاري ديدار و گفت‌و‌گو کرد. اين بازيکن از سال گذشته مطالباتي از استقلال دارد که پرداخت نشده و اين موضوع باعث ناراحتي منتظري شده به همين دليل وي در ديدار با افتخاري خواهان پرداخت مطالباتش شده است. مديرعامل باشگاه استقلال در اين نشست از منتظري در خصوص دلايل غيبتش در تمرينات چند روز اخير سوال کرد و از وي خواست تا به اردوي تيم اضافه شود اما ظاهرا مدافع استقلال در ابتدا خواستار روشن شدن مطالبات خود شده است. منتظري يک سال ديگر با استقلال قرارداد دارد. اين مدافع که بايد با پايان مرخصي ملي پوشان هم اکنون در ترکيه و در کنار استقلالي ها حضور مي داشت، فعلا از سفر به ترکيه خود داري کرده و مشخص نيست که چه زماني به جمع بازيکنان استقلال اضافه خواهد شد.
پرسپوليس نيز در تلاش براي حفظ دو ستاره فصل گذشته خود، يعني اميري و بيرانوند است. گلر ملي‌پوش پرسپوليس که البته هنوز با اين تيم قرار دارد، ظاهرا پيشنهاد وسوسه کننده فنرباغچه ترکيه، وي را در دوراهي قرار داده است. روزنامه هاي صبح امروز، خبر داده اند پيشنهاد 2 تا 3 ميليون يورويي فنرباغچه باعث شده تا بيرانوند براي مذاکره راهي ترکيه شود. گلر ملي پوش پرسپوليس بعد از فصل خوبي که با اين تيم داشت و کسب عنوان قهرماني، حالا مي خواهد طعم لژيونر شدن را هم بچشد. از سوي ديگر، وحيد اميري که قراردادش با پرسپوليس به اتمام رسيده هم ديگر بازيکني است که گفته مي شود قصد جدايي از اين تيم را دارد. اميري هم از ترکيه و اليته قطر پيشنهاد جدي دارد و او هم مثل بيرانوند مي خواهد بازي در خارج از ايران را تجربه کند.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فوتبال ايران حسيني جپاروف اميري بيرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم

دربی اصفهان که با پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن به پایان رسید جذابیت چندانی نداشت و نقش اول را هواداران روی سکوها ایفا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و تیم فوتبال سپاهان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

در جریان دیدار امروز تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن که شهرآورد اصفهان بود و با تأخیر چند هفته‌ای در ورزشگاه نقش‌جهان به انجام رسید، شاگردان ژوزه مورایس رمق و حوصله چندانی برای خلق موقعیت روی دروازه حریف همشهری خود نداشتند و به گفته خود ژوزه مورایس، بازیکنان سپاهان همانند بازنده‌ها رفتار می‌کردند.

در ادامه هرچقدر بازی جلو رفت، تنش بین بازیکنان سپاهان و ذوب‌آهن بالا گرفت و مهرداد رضایی که به‌عنوان بازیکن تعویضی برای ذوب‌آهن به زمین آمده بود در برخوردی که میان بازیکنان دو تیم انجام شد، درگیری به‌راه انداخت و داور برای پایان دادن این تنش و درگیری وارد ماجرا شد تا قائله خاتمه پیدا کند.

هنگام گل سپاهان هم شرایط چندان خوب پیش نمی‌رفت و شهریار مغانلو که چهره‌اش مشخص بود خیلی شادابی گذشته را ندارد و باتوجه به شعارهای منفی هواداران سپاهان روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان، گویا انگیزه‌ای هم برای زدن ضربه پنالتی ندارد.

پس از اینکه شهریار مغانلو آقای‌گل فعلی لیگ‌برتر فوتبال کشورمان با پای چپ دروازه پارسا جعفری را باز کرد و خوشحالی بعد از گل هم انجام نداد، هواداران سپاهان هم ترک عادت نکردند و اعتراض خود نسبت به شرایط بد این تیم را با ادامه‌دادن شعارها علیه هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان به رخ کشیدند.

کد خبر 745577

دیگر خبرها

  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • مرادمند: خدا را شکر این سیلی را الان خوردیم
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • سیروس دین محمدی: بیخیال ما پیشکسوتان؛ حواشی یک ذره جمع شود، استقلال قهرمان است! / فیلم
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • حواشی کنسرت جدید معین به روزنامه‌های ترکیه رسید!