Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@12:37:21 GMT

مدل سارافون های دخترانه شیک و جدید

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۶۷۵۶

مدل سارافون های دخترانه شیک و جدید

سارافون‌های دخترانه لباس‌های پرکاربردی هستند که مدل‌های تنوعی دارند و استایل کاملا دوست داشتنی به دختر خانم‌ها میبخشند، سارافون‌ها جزو لباس‌های محبوب بین دختران هستند که در مهمانی‌ها بیشتر از آن‌ها استفاده میشود.
سارافون‌های پیشبندی جزو جدیدترین و پرطرفدارترین مدل سارافون‌هایی هستند که امسال مد شده اند، این سبک سارافون‌ها برای دختران نوجوان بسیار مناسب هستند و تیپ اسپرتی به آن‌ها میدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




سارافون‌های تابستانه جنس‌های نخی و حریری دارند که بسیار خنک هستند، این مدل از سارافون‌های دخترانه را میتوانید بدون زیر سارافونی در خانه بپوشید و با زیر سارافون در مهمانی‌های مختلف استفاده کنید. نمونه‌هایی از زیباترین مدل سارافون‌های دخترانه مخصوص نوجوانان خوشتیپ که امسال مد شده اند را در ادامه مشاهده کنید. سارافون‌های سال ۹۷ بیشتر لی و طرح لی هستند، زیرا امسال لی دوباره مد شده است چه مانتو و چه سارافون و...                   منبع: نمناک  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح و رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یوسفی در نشست ایمنی راه‌های استان همدان افزود: ۸۸۷ نقطه حادثه خیز در کشور وجود دارد که از این تعداد ۵۱ نقطه متعلق به استان همدان است.

او تأکید کرد: از این تعداد تاکنون ۳۱ نقطه اصلاح و رفع موانع شده است.

معاون عمرانی استانداری استان همدان با اشاره به اینکه در نوروز امسال ۶ درصد کاهش تردد در استان داشتیم، تصریح کرد: در نوروز سال گذشته ۱۹ نفر در تصادفات جاده‌ای استان کشته شده اند که این تعداد در نوروز امسال ۱۲ نفر بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • اصلاح و رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز در استان همدان
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه رشت
  • جذب ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • رشد ۳۵درصدی بارگیری کالا در راه‌آهن لرستان
  • اهدا روسری‌های رنگی و دخترانه به دختران بی‌حجاب توسط پلیس | رفتار دوستانه پلیس با زنان و دختران را ببینید