Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:38:44 GMT

فردا پایان مهلت ثبت نام ترم تابستان دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۶۷۹۲

فردا پایان مهلت ثبت نام ترم تابستان دانشگاه آزاد

تهران- ایرنا- مهلت ثبت نام در ترم تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی فردا (پنجشنبه 21 تیر) پایان می یابد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، کلاس های درس ترم تابستانی دانشگاه آزاد 23 تیر آغاز شد و تا یکم شهریور ادامه دارد. امتحانات ترم تابستانی این دانشگاه نیز 4 تا 10 شهریور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر اعلام معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی دوره تابستان در صورت ممکن در یکی از واحدها یا مرکز هر استان برگزار شود، تا ضمن تجمیع دانشجویان و به حد نصاب رسیدن تعداد دانشجویان در هر کلاس، موجب کاهش هزینه‌ها شود.
دانشجویانی که 10 واحد درسی باقیمانده دارند، می‌توانند تا این سقف نسبت به انتخاب واحد دوره تابستان اقدام کنند و اخذ دروس وصیت‌نامه حضرت امام خمینی (ره) و روخوانی قرآن کریم علاوه بر 8 واحد، بلامانع است.
دانشجویان سایر دانشگاه‌ها نیز می‌توانند برای گذراندن دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی با پرداخت شهریه در این ترم تحصیلی ثبت‌ نام کنند. زمان برگزاری امتحانات نیز از یکشنبه 4 شهریور تا شنبه 10 شهریور خواهد بود.

*** برگزاری نخستین آزمون عملی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران
آزمون عملی نهایی بالینی دانشجویان رشته پرستاری (OSCE) ورودی سال 93 صبح امروز برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آغاز به کار کرد.
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: امروزه برای ارزیابی توانمندی دانشجویان و فراگیران رشته‌های تخصصی پرستای، آزمون ساختارمند عینی برگزار می‌شود که قادر است به نحو مطلوب و عینی صلاحیت بالینی فراگیران را بررسی کند.
دکتر طاهره نصرآبادی افزود: آزمون عملی نهایی بالینی دانشجویان رشته پرستاری برای اولین ‌بار در این دانشگاه با هدف ارزشیابی توانمندی‌های دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته پرستاری در حیطه‌های مهارتی، آموزشی و ارتباطی دانشجویان در بخش‌های اصول و مهارت‌های پرستاری، پرستاری بزرگسالان و سالمندان، کودکان، روان‌پرستاری و بهداشت مادران و نوزادان برای ایفای اثربخش نقش‌ها و وظایف حرفه‌ای قبل از دانش آموختگی و ورود به بازار کار در حال برگزاری است.
وی درباره شرایط شرکت دانشجویان در این آزمون اظهار داشت: دانشجویان برای شرکت در آزمون صلاحیت بالینی باید قبل از برگزاری آزمون، نمره قبولی کلیه دروس تئوری و کارآموزی‌های مندرج در برنامه آموزشی تعیین شده مقطع کارشناسی رشته پرستاری را که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه شده کسب کرده باشند.
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی در خصوص نحوه برگزاری این آزمون گفت: آزمون عملی ارزیابی صلاحیت بالینی در قالب 8 ایستگاه اجرا می‌شود که شامل ایستگاه علائم حیاتی، اکسیژن تراپی، احیای قلبی ریوی، پانسمان، بهداشت جامعه، بهداشت روان، مراقبت از کودکان، دارو و تزریقات است و دانشجویان در زمان مد نظر ارزیابی خواهند شد.
علمی**9157*2017

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي آموزش عالي دانشگاه آزاد ترم تابستاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

داوطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۳ تا فردا برای انتخاب رشته مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری تا فردا شنبه ۸ اردیبهشت مهلت دارند که با ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

وی افزود: داوطلبان باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن را به صورت دقیق و کامل مطالعه و پس از آن کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و ثبت کنند.

به گفته کریمیان، کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

کد خبر 748273

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر