Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر حزب تحریک انصاف اعلام کرد: نواز شریف به سزای اعمال خود خواهد رسید و اینک نوبت آصف علی زرداری است که پاسخگوی فساد اقتصادی خود باشد. ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات

به گزارش دفتر منطقهای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، «عمران خان» رهبر حزب تحریک انصاف با انتقاد از رفتار نواز شریف گفت: نخست وزیر رد صلاحیت شده پاکستان به گونهای سفر به پاکستان را برنامه ریزی کرده است که گویا فاتح جام جهانی شده و مردم برای استقبال از او صف کشیدهاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر حزب تحریک انصاف بیان کرد: برای استقبال از افرادی که 300 میلیارد روپیه از اموال مردم پاکستان را سرقت کرده اند مردم به شهر لاهور دعوت میشوند.

وی ضمن تمسخر نواز شریف و دخترش گفت: آیا آنها مسئله کشمیر را حل کرده و به پاکستان بازمیگردند که مردم آماده استقبال از آنها شوند؟

عمران خان افزود: نواز شریف 2 سال تمام فرصت داشت تا از خود دفاع کند ولی به جز یک نامه بیارزش از یک شاهزاده قطری هیچ مدرکی نتوانست ارائه کند، با این حال هنوز هم خود را مجرم نمیداند.

این سیاستمدار برجسته پاکستان «آصف علی زرداری» رئیس جمهور سابق پاکستان را دومین عامل بزرگ فساد اقتصادی در پاکستان معرفی کرده و اظهار داشت: به زودی نوبت به او میرسد تا پاسخگوی جرائم خود باشد.

رهبر حزب تحریک انصاف از سال 2014 مبارزه خود را با نواز شریف آغاز کرده و سرانجام در سال 2017 موفق شد او را به جرم فساد اقتصادی برای همیشه رد صلاحیت نماید.

طبق حکم دادگاه عالی پاکستان نوازشریف به 11 سال زندان محکوم شده و قرار است جمعه این هفته به محض برگشت به پاکستان دستگیر و روانه زندان شود.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا، امروز شنبه در اظهاراتی ادعاهای وزارت امور خارجه آمریکا درباره دست‌داشتن سرویس‌های اطلاعاتی روسیه در حمله‌های سایبری علیه اروپا را دروغی تحریک‌آمیز دانست.

آنتونوف اعلام کرد: ما این‌دست اظهارات را مثالی دیگر برای دیپلماسی بلندگوها و دلیلی برای تمایل توصیف‌ناپذیر واشنگتن برای گرفتن انگشت اتهام ارتکاب اشتباه‌های مرگبار به سوی روسیه می‌دانیم.

سفیر روسیه در آمریکا گفت: ما بارها و بارها به آمریکایی‌ها گفته‌ایم که اگر شکی دارند باید آن را از طریق کانال‌های رسمی، به همراه ارایه حقایق مشخص و دلایل ملموس منتقل کنند.

آنتونوف تصریح کرد: مقام‌های آمریکایی، به آسانی، هیچ دلیلی برای اثبات نکات اعلامی (ادعاهای) خود ندارند. روشن است که این داستان‌های دروغین و تحریک‌آمیز، همچون سال‌های گذشته، با نزدیک‌شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزایش خواهند یافت.

سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد: تبلیغات دروغین و نپذیرفتن آشکار برگزاری گفت‌وگوهای حرفه‌ای امنیت اطلاعات بین‌المللی را کاهش می‌دهد.

کد خبر 6096128

دیگر خبرها

  • مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • ملکه رانیا: نمی‌توان منتظر حکم دیوان لاهه بود زیرا مردم غزه در حال کشته شدن هستند
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است