Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد اردبیل از پرداخت بیش از یک میلیارد تومان صدقه در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفر توحیدی در گفتگو با خبرنگار  سبلان‌ما، اظهار داشت: با اجرای طرح ساماندهی صندوق های صدقه در اماکن عمومی و معابر شاهد رشد قابل توجه پرداخت صدقه در سطح استان اردبیل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صدقه پرداختی نیکوکاران اردبیلی در سه ماهه اول نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هفت درصد افزایش یافته است، افزود: با جایگزینی روش های الکترونیکی درصدد هستیم تا با شفاف سازی کمک مردمی و ارائه دقیق هزینه کرد آن اعتماد عمومی را ارتقا دهیم.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد اردبیل تصریح کرد: 25 درصد از صدقه دریافتی برای کمک های موردی، 18 درصد صدقه ها در راستای تعامل با موسسات خیریه،  15 درصد برای جهیزیه نوعروسان، 15 درصد برای درمان،  15 درصد تعمیر و بهسازی مسکن و 10 درصد از صدقه های دریافتی نیز برای ارتقا سطح فرهنگی و برگزاری اردوهای زیارتی و 2  درصد آن در جهت آگاه سازی و آموزش خانواده  هزینه می‎شود.

 وی ادامه داد: یک هزارو 461 نفر تحت پوشش کمیته امداد اردبیل با دریافت کمک های مردمی از محل صدقه بخشی از مشکلات خود را رفع می‌کنند.

 توحیدی با ااشاره به اینکه  توزیع صدقه پرداختی مطابق با نیاز سنجی های انجام شده از خانوارهای تحت حمایت  و اولویت بندی مشکلات اساسی انجام می شود، بیان کرد: بانک اطلاعاتی جدیدی از نیازها و مشکلات اساسی خانوارهای تحت حمایت استان اردبیل را در اختیار داریم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، فیروز اسوار کاریکاتوریست اردبیلی چهره معلم و مربی را در چند قطعه از آثار خویش نمایان کرده است که در یکی از آنها معلم با برافروختن شمعی درصدد روشنایی بخشیدن به عالم است و به نوعی عظمت کار معلم و تاثیر نور آگاهی در منور شدن تاریکی مجهولات و رفع جهل و نادانی را نشان می‌دهد.
روشنای علم حتی اگر ابتدا به اندازه جرقه‌ای باشد، در ظلمت نادانی قابل مشاهده است و توان مشتعل کردن سایر برافروختنی‌ها و نورانی ساختن جهانی را دارد و بیراه نیست که معرفت و علم را بهترین داشته و سرمایه و عالم و اندیشمند را بالاترین جایگاه برای بشر متصور شده‌اند.
اسوار در آثار دیگری که به بهانه روز و روزگار معلم خلق کرده، به مشکلات و موانع معمولی زندگی معلمان شریف نیز نقبی زده و نقدی وارد کرده است و در یکی از این کاریکاتورها، معلمی را نشان می‌دهد که با وجود استقبال از دانش‌آموز و دسته گلش به مناسبت روز معلم، دغدغه‌هایی از جنس معاش و معیشت در ذهن دارد، اما دانش‌آموز کم‌خبر از مشکلات معلم، با تبسم و با تمام وجود از مربی خود قدردانی می‌کند.
کاریکاتور دیگری که از اسوار در این روز‌ها در اردبیل به نمایش در آمده است، تصویرگر شغل دوم برخی معلمان عزیز است که اغلب بعد از بازنشستگی به مشاغلی همچون رانندگی تاکسی با سایر شغل‌ها مبادرت می‌ورزند تا کمک حالی برای امرار معاش آنها باشد.
این هنرمند می‌گوید: آثاری در موضوع تنظیف شهری و نقش شهروندان و شهرداری‌ها در آن را به شکل کاریکاتور آفریده است و به زودی برای فرهنگ‌سازی در این رابطه در نمایشگاهی در اردبیل به نمایش گذاشته خواهد شد.
اسوار افزود: متولد ۱۳۵۰ در روستای قره داغلو شهرستان پارس‌آباد هستم و از دانشکده علمی و کاربردی خبر اردبیل در رشته کارشناسی روابط عمومی و امور رسانه فارغ‌التحصیل شده‌ام، شغلم آزاد است و از سال ۷۰ کاریکاتور می‌کشم و درآمدی از این هنر ندارم بلکه به خاطر تعلق خاطر و عشق به این هنر به آن می‌پردازم.
وی بیشتر سوژه‌های اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری کار می‌کند و آثارش در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز اردبیل و نشریات استانی بار‌ها منعکس شده است و پیشتر، آثاری از او با موضوع «اعدام نتانیاهو در آینده‌ای نزدیک» متاثر از جنایات و کشتار وحشیانه اسرائیل در غزه و فلسطین و همچنین کاریکاتوری با مضمون «نتانیاهو در دسترس» که به عملیات وعده صادق و زهر چشم سپاهیان دلاور از رژیم غاصب اشاره داشت، منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام