Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@04:58:08 GMT

نبود پزشکان با تجربه در شهرستان دورود

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۶۸۳۱

نبود پزشکان با تجربه در شهرستان دورود

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از نبود پزشکان با تجربه در شهرستان دورود انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، مجید کیان‌پور در مراسم کلنگ‎زنی بیمارستان فوق تخصصی ۲۵۰ تختخوابی گهر دورود اظهار کرد: دکتر قاضی زاده هاشمی برند وزرای دولت است.

وی با بیان اینکه شهرستان دورود در دهه 60، 30 هزار نفر جمعیت داشت اما الان نزدیک به  200 هزار جمعیت دارد، بیان کرد: این شهرستان مشکلات بهداشتی درمانی زیادی داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانپور با اشاره به اینکه در این شهرستان در بحث پزشکان متخصص با مشکلات زیادی مواجه هستیم، افزود: میانگین سن پزشکان زیر 35 سال است و پزشکان باتجربه در شهرستان بسیار کم است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بحث پزشک عمومی با مشکلاتی مواجه‌ایم، ادامه داد: استفاده از پزشک "طرحی" جوابگوی نیاز شهرستان نیست.

وی عنوان کرد: شهرستان دورود و ازنا در خیلی از تخصص‌های ابتدایی با مشکل مواجه هستند.

 کیانپور اظهار کرد: بیمارستان امام علی (ع) ازنا بخش زنان و کودکان در یک فضا قرار دارند که به هیچ وجه مطلوب نیست.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پرداخت معوقات و مطالبات پرسنل و کادر درمانی تاکید کرد و یادآور شد: باید برای حوزه بهداشت ارزش قائل شد و در بحث بیمارستان سازی باید از پیمانکاران توانمند استفاده شود تا بیمارستان ظرف دو سال به بهره‎برداری برسد.

وی عنوان کرد:  گران شدن دارو و تجهیزات برای مردم دردسرساز شده و هزینه درمان برای بیماران درد مضاعفی را به همراه دارد.

کیانپور با انتقاد از تخریب برخی مدیران توسط برخی مشاوران استاندار گفت: مدیران بازوان اجرایی استان هستند و تخریب آنان به هیچ وجه به نفع لرستان نخواهد بود.
 
 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه

ایسنا/لرستان فرماندار ازنا گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشاگری مسعود پزشکیان درباره نقش دولت در دریافت سکه و زیرمیزی توسط پزشکان
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز