Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر سابق و ردصلاحیت‌شده پاکستان که به ۱۱ سال حبس محکوم شده است، اعلام کرد: دخالت سازمان‌های امنیتی را در انتخابات نخواهیم پذیرفت. ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، «نواز شریف» نخست وزیر سابق و ردصلاحیت‌شده پاکستان باز هم مدعی دخالت سازمان‌های امنیتی در انتخابات پاکستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دخالت سازمان‌های امنیتی پاکستان را نمی‌پذیریم و انتخابات باید سالم و شفاف برگزار شود.

نواز شریف در واکنش به سخنان «آصف غفور» سخنگوی ارتش پاکستان که مدعی عدم دخالت در سیاست شده بود گفت: به سخنان آصف غفور عمل نمی‌شود و ما مطمئن هستیم که سازمان‌های امنیتی در انتخاباتی دخالت خواهند داشت.

نخست وزیر ردصلاحیت‌شده پاکستان گفت: پیش از این نیز دخالت‌های مجامع غیرسیاسی در انتخابات باعث به‌وجود آمدن مشکلات فراوانی شده است و دیگر اجازه نمی‌دهیم این اتفاق تکرار شود.

این سیاستمدار 68ساله پاکستانی که قرار است 11 سال زندانی شود گفت: وظیفه کمیته نظارت بر انتخابات بسیار سنگین است و آنها نباید اجازه دهند که انتخابات توسط سازمان‌های امنیتی هدایت شود.

این در حالی است که در انتخابات سال 2013 نیز به‌صورت گسترده تقلب صورت گرفت و بسیاری از احزاب مخالف مانند تحریک انصاف مدعی بودند که حزب نواز به‌لطف این تقلب‌ها در انتخابات پیروز شده است.

انتهای پیام/.*

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم

شهرستان دورود یکی از شهرهای زیبای استان لرستان است که  دارای جاذبه های طبیعی است به طوریکه از این شهرستان به عنوان پایتخت طبیعت ایران یاد می شود، پایتختی که زیباترین دریاچه آب شیرین ایران، زیباترین آبشارهای کشور و رشته کوه اشترانکوه با لقب "آلپ" ایران را در خود جای داده است.

این شهرستان جزو پرمسافرترین شهرهای لرستان به‌شمار می‌رود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • فایننشال تایمز: اروپا نگران تشدید اقدامات «خرابکارانه و خشن» روسیه است
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم