Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@06:11:51 GMT

مدل لباس حنابندان عروس سال 97

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۷۴۷۶

مدل لباس حنابندان عروس سال 97

حنابندان مراسم شیرینی است که معمولا شب قبل از عروسی برگزار میشود و برای عروس و داماد بسیار با اهمیت است و چیزی کم از مراسم عروسی ندارد، عروس خانم در جشن حنابندان باید لباس مجلسی شیک و برازنده‌ای بپوشد که او را در این مراسم منحصر به فرد جلوه دهد.

لباسی که برای حنابندان انتخاب میشود بهتر است بلند باشد و کار شده، پیراهن حنابندان عروس هم میتواند پف دار باشد و هم مدل ماهی این دیگر بستگی به سلیقه عروس خانم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بهترین رنگ‌ها برای لباس حنابندان عروس رنگ قرمز است که حسابی جلب توجه میکند رنگ‌های دیگر مانند صورتی، سبز، آبی نیز انتخاب‌های خوبی هستند.


لباس حنابندان در انواع آستین دار، دکلته، یقه دلبری، یقه ایستاده، دامن پفی، آستین کلوش، مدل ماهی و ... وجود دارند که در این بخش نمونه‌هایی از انواع مدل لباس جنابندان را برای عروس خانم‌های خوش سلیقه جمع آوری کرده ایم.

اگر مراسم حنابندان تان نزدیک است و شما هنوز لباس دلخواه تان را پیدا نکرده اید میتوانید از این مدل لباس‌های شیک ایده بگیرید و اگر نمونه آن‌ها را پیدا نکردید میتوانید عکس آن را به خیاط نشان دهید تا مانند آن را برایتان بدوزد.               منبع: نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک لباس عروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های جشنواره افق روشن ویژه رسانه‌های ایلام اعلام شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در بخش تولید محتوا با موضوع انتخابات رتبه اول به جناب آقای رمضان نوری برای اثر شور رای اولی‌های ایلام برای تعیین سرنوشت، رتبه دوم به سرکار خانم فرشته محمد قاسمی برای اثر با عدم مشارکت در انتخابات تغییر حاصل نمی‌شود و رتبه سوم به خانم مریم چراغیان چراغیان برای اثر رای من رای به اخلاق تعلق گرفت.

در بخش محتوا موضوع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عملکرد دولت مردمی رتبه اول به سرکار خانم سید زهرا موسوی رتبه دوم برای اثر ایلام چهره دگرگون شده از محرومیت تا گام‌های بزرگ برای توسعه رتبه دوم جناب آقای طالب قلیچی برای اثر روزی خاص برای بیماران خاص خداحافظ خداحافظی ایلامی‌ها با پارکینگ شهرداری کرمانشاه و رتبه سوم به جناب آقای امین دانیالی برای اثر تونل کویرکوه دریچه امید از دل کوه سرسخت کویرکوه تعلق گرفت.

در بخش تولید محتوا با موضوع مقاومت فلسطین و غزه هیچ رسانه‌ای حائز رتبه اول نشد، رتبه دوم به جناب آقای سید حرمت الله موسوی مقدم برای اثر جنایت در غزه و حمایت در آمریکا و رتبه سوم به سرکار خانم مریم بالوی فیلی برای اثر داغ شقایق‌های تنها تعلق گرفت.

در بخش تولید محتوا با موضوع مقاومت فلسطین و غزه رتبه اول هیچ رسانه حائز رتبه اول نشد، دوم به جناب آقای سید حرمت الله موسوی مقدم برای اثر جنایت در غزه و حمایت در آمریکا تعلق گرفت و رتبه سوم به سرکار خانم مریم بالوی فیلی برای اثر داغ شقایق‌های تنها تعلق گرفت

در بخش تیتر نیز از میان کل آثار رتبه اول به سرکار خانم آزاده خرم برای تیتر من هستم رتبه دوم برای سرکار خانم مریم بالوی فیلی برای یک انتخاب تا قله و رتبه سوم به جناب آقای رحمان جابری برای تب و تاب انتخابات در لحظه‌های ناب تعلق گرفت.

کد خبر 6057604

دیگر خبرها

  • اعتراف شوکه‌کننده خانم بازیگر مقابل مهران مدیری (فیلم)
  • کارت دعوت عروس زاگرس برای میهمانان نوروزی
  • تصویری جدید از تیپ علی دایی و همسرش کنار خانم بازیگر
  • مادر من مشهورترین خواننده کره شمالی است!
  • سید جلال حسینی: بسیاری از خانم‌ها با بچه کوچک به استادیوم می‌آیند، حقشان این نیست طبقه دوم در سرما بنشینند
  • برترین‌های جشنواره افق روشن ویژه رسانه‌های ایلام اعلام شدند
  • سفر به سرزمین چای و ابریشم و بازدید از عروس شهرهای گیلان
  • آیین‌های کهن زنجانی‌ها در رمضان
  • خاطراتی از عبدالحسین زرین‌کوب + صدا
  • افزایش شایعات درباره پرنسس کیت/ عروس خاندان سلطنتی بریتانیا کجاست؟