Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@15:29:19 GMT

مدل لباس حنابندان عروس سال 97

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۷۴۷۶

مدل لباس حنابندان عروس سال 97

حنابندان مراسم شیرینی است که معمولا شب قبل از عروسی برگزار میشود و برای عروس و داماد بسیار با اهمیت است و چیزی کم از مراسم عروسی ندارد، عروس خانم در جشن حنابندان باید لباس مجلسی شیک و برازنده‌ای بپوشد که او را در این مراسم منحصر به فرد جلوه دهد.

لباسی که برای حنابندان انتخاب میشود بهتر است بلند باشد و کار شده، پیراهن حنابندان عروس هم میتواند پف دار باشد و هم مدل ماهی این دیگر بستگی به سلیقه عروس خانم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بهترین رنگ‌ها برای لباس حنابندان عروس رنگ قرمز است که حسابی جلب توجه میکند رنگ‌های دیگر مانند صورتی، سبز، آبی نیز انتخاب‌های خوبی هستند.


لباس حنابندان در انواع آستین دار، دکلته، یقه دلبری، یقه ایستاده، دامن پفی، آستین کلوش، مدل ماهی و ... وجود دارند که در این بخش نمونه‌هایی از انواع مدل لباس جنابندان را برای عروس خانم‌های خوش سلیقه جمع آوری کرده ایم.

اگر مراسم حنابندان تان نزدیک است و شما هنوز لباس دلخواه تان را پیدا نکرده اید میتوانید از این مدل لباس‌های شیک ایده بگیرید و اگر نمونه آن‌ها را پیدا نکردید میتوانید عکس آن را به خیاط نشان دهید تا مانند آن را برایتان بدوزد.               منبع: نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک لباس عروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس امام خمینی درگذشت

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

ایشان در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟