Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: شورای نظارت بر مدارس غیردولتی در این زمینه ورود داشت و دوره اول مجتمع آموزشی را منحل کرد و با توجه به اینکه اولیا از سایر دوره‌ها گلایه نداشتند، سایر دوره‌ها ادامه فعالیت داشت.

مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مدرسه معین اظهار کرد: مراجع ذی‌صلاح از حیث حقوقی در این خصوص ورود پیدا کردند و در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شورای نظارت بر مدارس غیردولتی نیز در این زمینه ورود داشت و دوره اول مجتمع آموزشی را منحل کرد و با توجه به اینکه اولیا از سایر دوره‌ها گلایه نداشتند، سایر دوره‌ها ادامه فعالیت داشت.

زینی وند اضافه کرد: ماجرای مدرسه معین، یک بی‌اعتمادی را به مدارس غیردولتی وجود آورد و به همین دلیل شورای نظارت از مسببین باید شکایت می‌کرد که انجام شد.

وی ادامه داد: نظارت‌های ما باید بر نیروی انسانی مدارس غیردولتی باید جدی‌تر باشد و ما در این خصوص شرایط جدید جذب و نگهداشت نیروی انسانی را در دست بررسی داریم که دستورالعمل آن برای جذب نیروی انسانی در مدارس غیردولتی، اواخر تیرماه تدوین می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مدرسه معین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم