Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@05:33:57 GMT

جزئیات سقوط جت آموزشی در چابهار

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۷۵۱۵

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار جزئیات حادثه سقوط جت آموزشی نیرو هوایی کنارک را تشریح کرد. ناطقان: مسعود اعلایی اظهار داشت: به محض دریافت گزارش سقوط یک فروند جت آموزشی نیرو هوایی کنارک در محدوده شهرستان چابهار در ساعت 10:15 صبح امروز، بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار ادامه داد: با توجه به اینکه حادثه در منطقه کوهستانی و صعب‌العبور رخ داده بود و پیدا کردن محل حادثه نیاز به تجسس داشت، مدتی طول کشید تا نیروهای امدادی ما به محل حادثه برسند.
وی اضافه کرد: این حادثه 2 مصدوم در پی داشته که بلافاصله جهت درمان به بیمارستان "امام علی(ع)" شهرستان چابهار منتقل شدند و در حال حاضر تحت درمان قرار دارند که یکی از آنها از ناحیه پا و یکی از آنها از ناحیه گردن مجروح شده‌ است.
اعلایی خاطرنشان کرد: حال عمومی مصدومان حادثه رو به بهبود است و امیدواریم هرچه سریعتر مرخص شوند. مدیر مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر نیز در حال حاضر جهت پیگیری این موضوع و تسریع در روند درمانی مصدومان در صحنه حضور دارند.
به گزارش خبرنگار تسنیم که در حال حاضر در صحنه حادثه حضور دارد، جت آموزشی نیرو هوایی کنارک صبح امروز در حال پرواز آموزشی سقوط کرده که علت سقوط توسط متخصصان فنی در حال بررسی است و هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.
منبع: تسنیم برچسب ها: سقوط جت آموزشی ، چابهار ، نیرو هوایی کنارک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سقوط جت آموزشی چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم

حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس به داخل دره‌ای ۲۰۰ متری در شمال پرو دست‌کم ۲۵ کشته برجا گذاشت.

به گزارش ایسنا، این حادثه در پی انحراف اتوبوس از یک جاده کوهستانی در شمال این کشور رخ داد.

گزارش‌ها همچنین حاکیست این سانحه دست‌کم ۱۷ مصدوم داشته است هرچند تعداد دقیق مصدومان هنوز تایید نشده است.

اتوبوس به داخل این دره در نزدیکی شهر «کاخامارکا» در رشته کوه‌های آند سقوط کرده است.

اتوبوس حدود ۵۰ مسافر داشته و پس از سقوط در حاشیه رودخانه‌ای که در اعماق دره جاری است، متوقف شده است. شاهدان می‌گویند جریان آبِ رودخانه، چند تن از مسافران را با خود برده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم