Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@06:35:57 GMT

مصدوم شدن یک نفر در حادثه ریزش معدن

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۷۵۴۱

مصدوم شدن یک نفر در حادثه ریزش معدن

به گزارش خبرگزاری برنا، کارگران معدن زغال سنگ کلاریز با اعلام خبر مجروح شدن یکی از همکاران خود گفتند: حادثه ریزش معدن زغال سنگ کلاریز که امروز چهارشنبه (۲۰ تیر ماه) اتفاق افتاد، موجب مصدومیت یکی از کارگران واحد استخراج به نام «ابراهیم بینائیان» از ناحیه کمر و دست شد. گفته می‌شود؛ این کارگر بر اثر شدت جراحاتِ حادثه‌ی امروز بلافاصله به بیمارستان سمنان انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از کارگرانی که در این معدن زغال سنگ مشغول به کار هستند، گفته می‌شود که این واحد معدنی تحت مسئولیت یکی از پیمانکاران فعالیت دارد و امکانات ایمنی در آن به درستی رعایت نمی‌شود. به گفته کارگران معدن کلاریز به‌رغم اینکه به نظر می‌رسد عدم رعایت نکات ایمنی عامل بروز حادثه بوده است، اما هنوز نتیجهٔ گزارش بازرسی‌ها اعلام نشده است.

 به گفته آنها؛ در حادثه‌ی مشابه دیگری که روز یکشنبه همین هفته در تونل برناکی در معدن دیگری اتفاق افتاد، کارگر دیگری به نام «مسلم قرائیان» بر اثر ریزش زغال سنگ بر روی سرش؛ دچار مصدومیت شده است.

 کارگران شاغل در معدن زغال سنگ البرز شرقی اتفاقات اخیر را در نتیجه کمبود امکانات ایمنی می‌دانند.

به گفته آنها در این چند ماه در کارگاه‌های استخراج، چوبِ کافی برای ستون کردن سقف تونل‌ها وجود نداشته به همین دلیل در این زمینه صرفه‌جویی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سمنان خراسان رضوي کلاریز ریزش معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم
  • ۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • دیدار استاندار لرستان با کارگران معدن
  • استاندار لرستان روز کارگر به دیدار کارگران معدن رفت + فیلم
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد