Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@19:30:13 GMT

دستگاه ها باید مروج فرهنگ عفاف و حجاب باشند

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۷۷۹۴

دستگاه ها باید مروج فرهنگ عفاف و حجاب باشند

به گزارش ایرنا 'فخرالسادات خامسی هامانه' روز چهارشنبه در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان افزود: سمن ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق شهروندی نقش مهمی دارند.
وی در ادامه به برگزاری مسابقات فرهنگی و نمایشگاههای مختلف توسط دستگاه ها در زمینه عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: همچنین اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده روز 24 تیرماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: دستگاه ها و ادارات زمینه حضور بانوان کارمند را برای شرکت در این اجتماع بزرگ فراهم کنند.
خامسی هامانه اضافه کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاثیر مهمی در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی به دنبال دارد.
وی صیانت از حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از اهداف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی بیان کرد.
در این نشست دستگاه ها برنامه های خود را در هفته عفاف و حجاب ارائه کردند.
از 19 تا 24 تیر ماه هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
2088/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آسیب های اجتماعی ترویج فرهنگ حجاب حضرت معصومه حقوق جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛نمازگزاران خرم آبادیا در حمایت از  اجرای طرح نور فراجا پس از اقامه نماز سیاسی،عبادی جمعه نمازگزاران در مصلی الغدیر با راهپیمایی و سر دادن شعارهایی علیه بی حجابی و بدحجابی ضمن قدر دانی از فرماندهی نیروی انتظامی ،حمایت قاطع خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.

شرکت کنندگان  در ابن تجمع خواستار  ترویج هر چه بيشتر  فرهنگ عفاف و حجاب و  تلاش همه دستگاه‌های اجرایی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شدند.

دیگر خبرها

  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • جایگاه گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف می‌شود؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف شده است؟
  • حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور