Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@22:54:24 GMT

شرکت هواپیمایی تابان از فرودگاه خرم آباد پر کشید

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۷۹۶۳

شرکت هواپیمایی تابان از فرودگاه خرم آباد پر کشید

به گزارش ایرنا، پروازهای این شرکت هواپیمایی به مقصد مشهد روزهای سه شنبه و جمعه با استقبال از سوی مسافران لرستانی برقرار بود که متاسفانه بدون دلیل لغو شد.
همچنین تنها پرواز تهران - خرم آباد و بالعکس این شرکت که روزهای دوشنبه انجام می شود در هفته های اخیر برقرار نشده است.
لغو پروازهای تابان در فرودگاه خرم آباد در شرایطی رقم خورده که پروازهای شرکت ایران ایر نیز به صورت منظم برقرار نمی شود به طوری که پرواز روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه هفته گذشته در مسیر تهران برقرار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تجربه سال های گذشته ثابت کرده، شرکت های هواپیمایی عدم برقراری پروازها و تعهدات خود را با دلیل چک ادواری و کمبود ناوگان توجیح کرده و پس از مدتی حضور در این فرودگاه را به طور کامل لغو کرده اند.
فرودگاه خرم آباد جز 16 فرودگاه برتر کشور محسوب می شود که پیش از این 22 پرواز هفتگی رفت و برگشت در مسیرهای تهران و مشهد توسط شرکت های هواپیمایی ماهان، ایران ایر و تابان در آن انجام می شد که در شرایط کنونی با لغو گاه و بیگاه پروازها، نمی توان آمار دقیقی از سورتی پروازهای آن عنوان کرد.
اکنون طرح توسعه فرودگاه خرم آباد با 510 میلیارد ریال در حال اجراست.
مدیر فرودگاه خرم آباد در این رابطه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شرکت هواپیمایی تابان در نامه ای به این مرکز، دلیل لغو پروازهای خود را چک ادواری و کمبود ناوگان اعلام کرده است.
غلامرضا بنی صدر افزود: چک دوره ای هواپیماها مدت مشخصی ندارد و ممکن است از یک تا چندماه ادامه یابد.
وی گفت: فرودگاه خرم آباد پذیرای هواپیماهای فوکر S100 است که با توجه به اینکه تنها 2 ناوگان از این مدل در کشور وجود دارد، کمبود ناوگان برای این فرودگاه تا حدودی توجیح پذیر است.
وی تصریح کرد: تاکنون هیچگونه اعلام رسمی از طرف این شرکت برای عدم حضور در فرودگاه خرم آباد ارائه نشده اما مسئولان شرکت عنوان کرده اند تا اطلاع ثانوی پروازها در این فرودگاه لغو است.
مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: برخی شرکت های هواپیمایی در ازای فعالیت در استان خواستار دریافت تسهیلاتی علاوه بر چارتر هستند که این امر به مدیریت ارشد استان منعکس شده است.
بنی صدر اضافه کرد: استاندار لرستان نیز برای پیگیری وضعیت پروازهای خرم آباد به وزیر راه و شهرسازی نامه نوشته است.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 چک رفت و برگشت مسافران مشهد وزیر راه و شهرسازی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748241

دیگر خبرها

  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد