Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، محمد جواد آذری جهرمی در گفت‌وگویی تلفنی با یکی از برنامه‌های رادیویی درباره بحث فیلترینگ اینستاگرام که زمزمه‌های آن مطرح شده است، اظهار کرد: همانطور که قبلا گفتم، این زمزمه‌ها مطلب جدیدی نیست و موضوع بستن شبکه‌های اجتماعی از سال 92 شکل گرفت.

 

وزیر ارتباطات افزود: به نظرم این زمزمه‌های اخیر یک بحث انحرافی برای انحراف افکار عمومی از موضوع شفاف‌سازی بود و اتاق فکرهایی پشت آن قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش کشیدن موضوع دختر خانمی که در اینستاگرام فعال بود و فیلتر این شبکه اجتماعی، حاصل تصمیم اتاق فکرهایی بود که منافعشان از موضوع شفاف‌سازی ارزی به خطر افتاده است، گفت: البته نه اینکه بگویم صداوسیما و مسئول محترمی که در این موارد مصاحبه کرده است، اتاق فکر هستند.آذری جهرمی یادآور شد: وقتی فضای کشور روی مطالبه شفاف‌گرایی قرار گرفته تا تکلیف ارزهایی که گرفته شده مشخص شود، یک باره خانمی تبدیل به سوژه خبری بزرگی می‌شود که کل دنیا شروع به صحبت کردن درباره او می‌کنند که به نظر من طبیعی نیست.

تغییرات احتمالی کابینه دولت
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه درباره تغییرات احتمالی کابینه دولت و همچنین تغییر وزیر ارتباطات گفت: گمانه‌زنیهای زیادی در این باره وجود دارد ولی تصمیم را آقای رئیس‌جمهور می‌گیرد؛ درباره خودم هم چیزی نشنیدم.

 

عصر ایران
 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام اینستاگرام آذری جهرمی افشاگری اینستاگرام رقص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به فشارهای آمریکا درباره خط لوله گاز با ایران توجه نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه وابسته به وزارت خارجه آمریکا، «اسحاق دار» وزیر امور خارجه پاکستان اعلام کرد که کشورش از ساخت خط لوله گاز با ایران که با تاخیر زیادی مواجه شده است، عقب نشینی نخواهد کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، وزیر امور خارجه پاکستان در یک نشست مطبوعاتی گفت: ما به کسی اجازه نخواهیم داد از وتوی خود استفاده کند.

«اسحاق دار» ادامه داد: باید مراقب منافع خود باشیم، به تعهدات خود بنگریم و دولت باید با در نظر گرفتن منافع پاکستان در مورد این موضوع تصمیم گیری کند.

وی در ادامه افزود: پاکستان کشور مستقلی است و همانطور که ما به حاکمیت دیگران احترام می‌ گذاریم، انتظار داریم دیگران نیز به حاکمیت پاکستان احترام بگذارند.

پاکستان و ایران قرارداد خرید و فروش گاز را در ژوئن ۲۰۰۹ برای خط لوله ای امضا کردند که ۷۵۰ تا ۱۰۰۰ میلیون فوت مکعب در روز گاز را از میدان پارس جنوبی ایران به پاکستانی که کمبود انرژی دارد، تامین می کند.

این در حالیست که آمریکا پیشتر اسلام آباد را در این خصوص به وضع تحریم هایی تهدید کرده بود؛ اما پاکستان به صراحت اعلام کرده است که در راستای منافع خود به تهدیدهای واشنگتن اهمیتی نمی دهد.

کد خبر 6100782

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!
  • به فشارهای آمریکا درباره خط لوله گاز با ایران توجه نمی‌کنیم
  • دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی در هرمزگان
  • افشاگری درباره غیبت‌های مشکوک برخی نمایندگان مجلس
  • افشاگری ها ادامه دارد /بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته اند /چطور استیضاح وزیر صمت یک دفعه در نوبت اول قرار گرفت؟
  • کامنت سردار آزمون برای ماشاریپوف؛ چه پاسی داد مرادمند!
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد