Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از اجرای گسترده طرح توزیع کیسه های پارچه ای خرید به جای نایلکس در هایپر مارکت های بزرگ تبریز با مشارکت انجمن های فعال دانشجویی حامی محیط زیست خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز به مناسبت روز بدون نایکلس گفت: این طرح گسترده با هدف حذف کیسه های نایلونی و پلاستیکی در خریدهای روزانه شهروندان و آموزش و آگاه‌سازی در زمینه‌عدم استفاده از نایلکس و مشارکت‌دادن شهروندان در کمپین‌های مردمی نه به کیسه پلاستیکی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رضا اصغری افزود: با توجه به تجزیه ناپذیر بودن انواع نایلکس‌ها در طبیعت و انباشت بی‌رویه آنها که باعث آسیب جدی بر محیط‌زیست و تخریب منابع‌طبیعی و زشت شدن منظر شهری می‌شود، همه ساله با اجرای برنامه‌های آموزشی سازمان مدیریت پسماند در راستای حذف نایلکس‌ها از چرخه زندگی روزمره و جلب مشارکت حداکثری شهروندان در تحقق این امر مهم هستیم .

گفتنی است به مناسبت ۲۱ تیر روز جهانی بدون نایلکس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز برنامه توزیع گسترده و جایگزین کردن کیسه‌های پارچه‌ای خرید در هایپر مارکت‌های بزرگ در سطح تبریز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 زندگی روزمره شهرداری طبیعت محیط زیست جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از افتتاح پل صاحب‌روضات و دو پروژه زیست‌محیطی تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: آرزوهای دیرینه شهروندان اصفهانی طی روزهای آینده در ریل پروژه‌های افتتاحیه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در سومین سال از فعالیت مجموعه مدیریت شهری در دوره ششم، قطار افتتاح پروژه‌های عمرانی سرعت بیشتری گرفته و طی دو هفته آینده دو پروژه که برای شهر اصفهان اهمیت زیادی دارد در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب روضات که به دلایل مختلفی چندین سال در شهر به تعویق افتاده بود، اما با همت مجموعه مدیریت شهری و عملیاتی اجرایی همکارانم در معاونت عمران این پروژه چند ماهی است که به ثمر رسیده و آغاز به کار آن به‌صورت رسمی و افتتاح را خواهیم داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت مباحث محیط زیستی و پسماند در شهر اصفهان گفت: در روند پروژه‌های عمرانی و افتتاحیه‌هایی که با شعار «به احترام مردم اصفهان» برگزار می‌شود به ایستگاهی رسیدیم که خبرهای خوبی را به مردم شهر اصفهان خواهیم داد.

معرک‌نژاد با بیان اینکه آئین آغاز به‌کار و کلنگ‌زنی شهرک بازیافت شهر اصفهان از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار زیست‌محیطی است، ادامه داد: تصفیه شیرابه، پسماند ساختمانی و احداث کارخانه‌ای که این پسماند را بازیافت می‌کند، جزو آرزوهای دیرینه شهروندان اصفهان بوده است که روزهای آینده در ریل پروژه‌های افتتاحیه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: آئین آغاز به‌کار و افتتاح پروژه‌های زیست‌محیطی را در کنار پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی طی روزهای آینده تقدیم شهروندان اصفهان می‌کنیم.

کد خبر 751312

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)