Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@17:24:32 GMT

حکم انتصاب چند مدیر در استانداری فارس صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۸۷۵۵

حکم انتصاب چند مدیر در استانداری فارس صادر شد

به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار چهارشنبه در حکمی عبدالرضا قاسم پور را به عنوان مدیرکل دفتر استاندار فارس منصوب کرد. قاسم پور پیش از این فرماندار شهرستان داراب بود.
تبادار در احکام جداگانه ای هاشم رضوی را به عنوان سرپرست اداره کل حراست استانداری و امین کهوا را به سمت مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری فارس منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


9873 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 فرماندار شهرستان صادر فارس استانداری مدیر جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم انتصاب رهبر انقلاب برای تولیت مدرسه شهید مطهری

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی دامت توفیقاتُه

با یاد نیک از مرحوم آیت الله امامی کاشانی و طلب مغفرت و رضوان برای ایشان، جنابعالی را به سِمَت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری و متعلقات آن منصوب می‌کنم. با توجه به شایستگی‌های آن جناب، انتظار می‌رود ارتقای سطح علمی آن مؤسسه و شناسایی استعدادهای درخشان در مراکز وابسته و برنامه‌ریزی برای تربیت افراد برجسته علمی و نیز سامان‌دهی به دیگر امور آن مجموعه، مورد توجه کامل قرار گیرد.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • کمک ۴۰۰ میلیون تومانی استانداری جهت بهسازی ساختمان انجمن سینمای جوان
  • حکم انتصاب رهبر انقلاب برای تولیت مدرسه شهید مطهری
  • انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان
  • انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی
  • هواشناسی فارس هشدار قرمز صادر کرد
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجهی به سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • انتصاب تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به‌سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری