Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنکاراـ ایرناـ رسانه های ترکیه اعلام کردند که چهار دانشجوی دانشگاه فنی خاورمیانه این کشور با حکم دادستان آنکارا به اتهام 'توهین به رییس جمهوری' توسط پلیس امنیت دستگیر و روانه زندان شده اند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان فنی ـ مهندسی دانشگاه خاورمیانه در آنکارا، چهار دانشجوی حاضر در این جشن با حمل پلاکارد حاوی کاریکاتور رجب طیب اردوغان رییس جمهوری این کشور، از سوی دادستان آنکارا مجرم شناخته شده و به دستور این مرجع قضایی با اتهام 'توهین به اردوغان' توسط پلیس امنیت شهر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته این رسانه ها، پس از انجام تحقیقات و بازجویی های اولیه از دانشجویان در دادسرای محلی آنکارا، بازپرس با هماهنگی دادستانی، دستور انتقال دستگیر شدگان به زندان را صادر کرد تا در تاریخی معین، به اتهام آنها در دادگاه رسیدگی شود.
خاورم/1905

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تركيه دستگيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، یسری شادمان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی دانشگاه ایلام به کشور عراق و همخوانی فرهنگی بین مردمان استان ایلام و عراقی‌ها دانشجویان، دانشگاه ایلام را برای تحصیل انتخاب می‌کنند.

وی افزود: این دانشجویان در همه رشته‌های مقاطع ارشد و دکتری در دانشگاه ایلام پذیرفته شده‌اند.

شادمان عنوان کرد: به منظور شناخت بیشتر این دانشجویان با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اردوهای راهیان پیشرفت برای آن‌ها برگزار می‌شود.

کد خبر 6083930

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • اردوغان وارد عراق شد
  • پاسخ ترکیه به گستاخی وزیر خارجه صهیونیستی درخصوص استقبال آنکارا از هنیه
  • دیدار رئیس جمهور ترکیه با اسماعیل هنیه
  • راه‌حل اردوغان در برابر اسرائیل چیست؟
  • پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام