Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنکاراـ ایرناـ رسانه های ترکیه اعلام کردند که چهار دانشجوی دانشگاه فنی خاورمیانه این کشور با حکم دادستان آنکارا به اتهام 'توهین به رییس جمهوری' توسط پلیس امنیت دستگیر و روانه زندان شده اند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان فنی ـ مهندسی دانشگاه خاورمیانه در آنکارا، چهار دانشجوی حاضر در این جشن با حمل پلاکارد حاوی کاریکاتور رجب طیب اردوغان رییس جمهوری این کشور، از سوی دادستان آنکارا مجرم شناخته شده و به دستور این مرجع قضایی با اتهام 'توهین به اردوغان' توسط پلیس امنیت شهر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته این رسانه ها، پس از انجام تحقیقات و بازجویی های اولیه از دانشجویان در دادسرای محلی آنکارا، بازپرس با هماهنگی دادستانی، دستور انتقال دستگیر شدگان به زندان را صادر کرد تا در تاریخی معین، به اتهام آنها در دادگاه رسیدگی شود.
خاورم/1905

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تركيه دستگيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق باید از اهرم‌های فشار خود علیه ترکیه استفاده کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «صباح العکیلی» تحلیلگر سیاسی عراقی تاکید کرد که دولت این کشور بر اساس یک سیاست متعادل با کشورهای همسایه برخورد می‌کند.

وی افزود: سخنان اخیر اردوغان بیانگر آن است که ترکیه به سمت حل مساله سهم آب عراق در برابر دیگر پرونده‌ها مانند عناصر وابسته به پ.ک. ک تمایل پیدا کرده است.

العکیلی نسبت به موضع ضعف طرف عراقی در مذاکره با طرف ترک در جریان سفر اردوغان به بغداد هشدار داد و تاکید کرد که این نشست‌ها در راستای طرح آنکارا برای تحقق منافع خود صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: بحران آب و نفوذ نظامی ترکیه در شمال عراق مهم‌ترین بحث‌هایی است که در جریان این نشست‌ها باید بررسی شود. بغداد باید از اهرم‌های فشار خود علیه آنکارا برای تحقق منافعش استفاده کند.

وزیر امور خارجه ترکیه پیشتر اعلام کرده بود که رییس جمهور ترکیه تا پایان ماه آوریل به عراق سفر خواهد کرد.

کد خبر 6057078

دیگر خبرها

  • آنکارا از احتمال ایجاد چارچوب همکاری مشترک با ایران و عراق خبر داد
  • مشارکت ۳۰۰ دانشجوی اصفهان در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها»
  • فیدان: ترکیه آماده گفت‌وگو با دولت سوریه است
  • اردوغان: به غزه پشت نکردیم
  • اردوغان غرب را به ریاکاری متهم کرد
  • اعتراض نشریه ترکیه‌ای به تداوم تجارت با رژیم صهیونیستی: کشتی‌های شرم را متوقف کنید
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر /اتهام: توهین به رییس فدراسیون کشتی
  • عراق باید از اهرم‌های فشار خود علیه ترکیه استفاده کند
  • اردوغان بازنشسته می‌شود؟! / حکمرانی او چگونه ترکیه را شکل داد؟
  • روان‌سازی مبادلات تجاری بین تهران و آنکارا