Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف که در ساری برگزار شد ، افزود : زنان سرپرست و بدسرپرست خانوارها از جمله خانواده های آسیب پذیر جامعه هستند که برای تامین هزینه های زندگی به کمک نیاز دارند .
وی از پرداخت تسهیلات کم بهره برای اشتغالزایی از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید برای خودکفایی زنان سرپرست و بدسرپرست خانوار نام برد و ادامه داد : برپایی نمایشگاه های حجاب و عفاف از جمله برنامه ها برای عرضه و نمایش توانمندی و تولیدات این نوع زنان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار مازندران همچنین گفت : عرضه تولیدات و صنایع دستی زنان در این نمایشگاه گامی همسو با فرمایش و شعار سال رهبری در خصوص 'حمایت از کالای ایرانی ' است تا بانوان هنرمند ، تولیدات و کالاهای بومی خود را عرضه بکنند.
وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مجموعه های مختلف از جمله اداره کل امور بانوان مازندران ، سپاه ، شهرداری ها و رسانه ها در برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف افزود : این کار خود به نوعی فرهنگ سازی در خصوص ترویج فرهنگ مصرف از کالای ایرانی و بومی است که باید رونق بگیرد .
حسین زادگان تاکید کرد : برگزاری اینگونه نمایشگاهها باید بیشتر و پر رونق تر انجام شود .
آمارهای رسمی تعداد زنان سرپرست خانوار استان مازندران را 127 هزار زن اعلام می کند که از این تعداد 16 هزار و 388 نفر تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد 6 هزار نفر مستمری دریافت می کنند و مابقی از خدمات دیگر این نهاد حمایتی بهره مند هستند.
همچنین 35 هزار زن سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران هستند .
برای اولین بار نمایشگاه حجاب و عفاف با محوریت پوشاک و دیگر ملزومات حجاب ایرانی در مازندران از امروزچهارشنبه برپا شد و تا 24 تیر امسال ادامه دارد .
علاقمندان به حجاب و پوشاک ایرانی می توانند از ساعت 10 تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا 22 روزهای برپایی این نمایشگاه از 23 غرفه بازدید بکنند .
هنرمندان صنایع دستی و تولیدکنندگان پوشاک ایرانی از استان های مازندران ، خراسان رضوی و تهران در این نمایشگاه حضور دارند .
2096/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ترویج فرهنگ جامعه خانواده زنان کمیته امداد امام خمینی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • این دهه‌شصتی خبرساز طراح لایحه حجاب است؛ سمت‌های او چه بوده است؟
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • یادداشت مهرداد خدیر / این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت‌هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • «بی‌حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحۀ حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟
  • سیدرضا اکرمی: امروز بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است/ چطور برای افغان‌ها کار هست، برای ایرانی کار نیست؟
  • چطور برای افغان‌ها کار هست، برای ایرانی‌ها کار نیست؟!