Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@15:16:05 GMT

آخرین تحولات یمن

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۸۹۶۴

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، براثر حملات هوایی عربستان به جاده اصلی منطقه زبید در الحدیده و منطقه کتاف در صعده و بمباران موشکی و توپخانه ای منطقه رازح در صعده 9 تن از شهروندان یمنی به شهادت رسیدند و 8 تن دیگر زخمی شدند."صوتهدی الخزان" فعال حقوق بشر گفت: همه ما خواستار صلح هستیم اما تسلیم نمی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها وجدان ندارند. فقط هدفشان ریختن خون مردم یمن است . سه سال است که خونریزی می کنن.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همزمان با این حملات ارتش و کمیته های مردمی در مجموعه عملیاتی نظامی در مناطق «الزاهر» ، «المدفون» ، «الخضراء» و الربوعه خسارات سنگینی به دشمن وارد کردند.یک رزمنده گفت: در حال پیشروی هستیم و در برابر آنها تسلیم نخواهیم شد.یکی دیگر از رزمنده ها گفت: در این سرزمین خسارات سنگینی به آنها وارد خواهیم کرد و به لطف خداوند کاری می کنیم که برای آنها درس عبرت بشود.یگان های موشکی ارتش یمن هم دو موشک بالستیک کوتاه برد به شهر اقتصادی «جیزان» و انبارهای کمک رسانی و خواروبار متعلق به نیروهای متجاوز در ساحل غربی شلیک کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: یمن صنعا سعودی الحدیده رازح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس

بالاخره بعد از سال‌ها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شدند. پرسپولیس به کنسرسیومی از ۶ بانک داده شد و استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار گردید. نکته جالب در خصوص این واگذاری‌ها بدهی سنگین باشگاه استقلال به مالک جدید پرسپولیس است. بانک شهر که بیشترین سهام پرسپولیس را در اختیار دارد و حتی قرار است بیشترین عضو را در هیئت مدیره داشته باشد، طی دو سه سال اخیر وام‌های سنگینی به پرسپولیس و استقلال داده و به نوعی اسپانسر دو باشگاه هم بود. مدیران استقلال طی چند سال گذشته چندین بار از این بانک وام گرفتند و در حال حاضر هم بدهی سنگینی به بانک شهر دارند.

آبی‌ها چیزی در حدود ۱۸۶ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارند و برای گرفتن وام هم سند ورزشگاه مرغوبکار را گرو گذاشتند. شاید ماجرای مالکیت این بانک بر باشگاه پرسپولیس به زودی به ضرر استقلالی‌ها تمام شود و این باشگاه را با مالک جدید قرمز‌ها وارد چالش بزرگی کند. حال باید دید حالا که بانک شهر مالکیت پرسپولیس را برعهده گرفته، چطور می‌خواهد با رقیب سنتی کنار بیاید و آیا این موضوع برای باشگاه استقلال مشکل ساز خواهد شد یا خیر.

بعد از گرفتن وام، باشگاه استقلال به صورت ماهیانه اقساط سنگینی را پرداخت می‌کرده و هنوز هم باید این اقساط را پرداخت کند. البته مشخص نیست در این زمینه باشگاه استقلال اقساط خود را به موقع پرداخت کرده و یا اینکه در پرداخت اقساط وام‌های گرفته شده تاخیر داشته است.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • کلید برقرای ثبات توقف جنایات رژیم اسرائیل است
  • استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین
  • بررسی تحولات افغانستان در دیدار کاظمی قمی و حکمتیار
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز