Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی والیبال ایران و بهترین مدافع جهان گفت: حجاب جزو جدایی ناشدنی ورزش بانوان کشورمان است و زنان و دختران ورزشکار با حفظ حجاب اسلامی در عرصه های ملی و جهانی حضور مقتدرانه دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از عصر اترک، علی اصغر مجرد، عضو تیم ملی والیبال در رده سنی بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: بانوان محجبه ایرانی توانسته‌اند با حضور مقتدرانه خود درزمینه های مختلف ورزشی حیا را با هویت خود گره‌زده‌اند به جهانیان عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: حجاب زنان ایرانی در میدان رقابت های ورزشی ملی و بین المللی گویای بسیاری از ارزش‌های حاکم بر جامعه ما است و بیانگر این نکته است که حجاب محدودیتی برای ورزش نیست.

وی خاطر نشان کرد: اگر زمانی قصد ازدواج داشته باشم، گزینه حجاب از اولویت های انتخابم خواهد بود.

علی اصغر مجرد ، والیبالیست بجنوردی، متولد هشتم آبان ماه سال 76 ، عضو عضو تیم ملی بزرگسالان است.

مجرد، طلای نوجوانان آسیا، برنز نوجوانان جهان، نقره جوانان آسیا، پنجمی جوانان جهان، طلای مسابقات کشورهای اسلامی، طلای نیروهای مسلح جهان،بهترین مدافع آسیا و جهان در نوجوانان، بهترین مدافع آسیا در جوانان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است

دریافت 924 KB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ طحان نظیف گفت: برخی ایرادات سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است و انشاالله تا روزهای آینده جمع بندی و ارسال نظر را خواهیم داشت.

کد خبر 849316 برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب شورای نگهبان زنان

دیگر خبرها

  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • «افتخار به حجاب» + فیلم
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!