Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@05:31:32 GMT

توهین رقاصه های «مصی پولینژاد» به ساحت رئیس مذهب

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۹۶۰۵

توهین رقاصه های «مصی پولینژاد» به ساحت رئیس مذهب

معصومه علی‌نژاد، ضد انقلاب فراری به تازگی کلیپی را منتشر کرده است که در آن خانمی در شب عزای امام صادق(ع) در مقابل ورودی یک مسجد می‌رقصد.

رقص این زن همچنین در حالیستکه بیرق عزای امام صادق(ع) بر در و دیوار این مسجد دیده می‌شود.

شخص حاضر در این فیلم، برای مدتی در زیر بیرق عزا و نام امام(ع) نیز می‌رقصد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر این کلیپ که تعدادی از آنها را در ادامه می‌بینید، گویای این است که این کار طی چند شب در مقابل مسجد مذکور انجام شده است.

*علی‌نژاد همچنین به تازگی کلیپ‌هایی را در تمسخر نماز جماعت در معابر عمومی نیز منتشر کرده است.

به نظر می‌رسد قاعده دشمنی هم حتی توسط این زن زیر پا گذاشته شده و باید برای هتاکی‌های او که صراحتا با پشتیبانی و دلارهای محافل نظام سلطه صورت می‌گیرد فکری کرد.

فی‌الواقع اگرچه بحث این روزها بر سر تجاهر به فسق و اقتراح پیرامون برخورد با علنی بودن افعال حرامی مثل کشف حجاب یا رقص است اما مشخص نیست چند نفر از همین افراد دستگیر شده نیز اهل چنین پرده‌دری‌ها و هتاکی‌هایی هستند!؟

نیک می‌دانیم که در جامعه ایرانی هم کسانی هستند که در چارچوب خانه و منزل خود، افعالی را مرتکب می‌شوند و کسی مزاحم آنها نیست اما باز هم همه می‌دانیم که حتی همین افراد نیز راضی به توهین به مقدسات نیستند و برای لحظه‌ای آنرا برنمی‌تابند.

در اینجا البته لازم به توضیح است که به مصداق آن مصرع پر محتوا: کِی شود دریا به پوز سگ نجس! اما…

اما توهین به ساحت مقدسات نیز ذنب لایغفری است که نمی‌توان و نباید از آن گذشت.

منبع : مشرق

منبع: ساتین

کلیدواژه: توهین به مقدسات اسلامی ضد اسلام ضد انقلاب ضد ایرانی ها ضد شیعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ هزار بانوی سرپرست خانوار در مشهد به خودکفایی رسیدند

قاسم هاشمی رئیس موسسه خیریه امام جواد (ع) مشهد گفت: موسسه خیریه امام جواد (ع) در مشهد در سال ۱۳۶۷، شعبه آن در هرات در سال ۱۳۷۲ و در کابل در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است.

او با بیان اینکه این موسسه در ۲۲ نقطه از حاشیه شهر مشهد در زمینه معیشت و اشتغال جمعیت این مناطق خدمت رسانی می‌کند، افزود: تا کنون از سوی این موسسه به بیش از ۲۰ هزار کودک و نوجوان از منطقه "قُرُقی" مشهد آموزش قرآنی ارائه شده است.

رئیس موسسه خیریه امام جواد (ع) مشهد با بیان اینکه در این موسسه کلاس‌های آموزش تلاوت قرآن برای نونهالان از پنج سالگی آغاز می‌شود، ادامه داد: این موسسه اکنون در منطقه محروم قرقی مشهد ۳۰ بانوی حافظ قرآن کریم دارد که از یک جزء تا کل کلام الله مجید را حفظ هستند.

هاشمی بیان کرد: از کشور برادر افغانستان نیز استادان خوشنویس و قاری قرآن از جمله نجیب‌الله انوری و محمدعلی عطارهی، که در پژوهش‌های آستان قدس رضوی همکاری داشته اند، در زمینه آموزش تلاوت قرآن و خوشنویسی با این موسسه همکاری دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سادگی و یکرنگی زینت سفره‌های افطاری مسجد امام صادق (ع)
  • دعای تحویل سال ۱۴۰۳ در مسجد میرزا علی‌اکبر اردبیل برگزار می‌شود
  • تصاویر| نقش جهان؛ نگین میراث جهانی یونسکو در قلب اصفهان
  • بیش از ۱۰ هزار بانوی سرپرست خانوار در مشهد به خودکفایی رسیدند
  • مساجد اصفهان به مسافران نوروزی خدمات می‌دهند
  • قول مردانه یک قاری شهید
  • علیرضا دبیر حکم محکومیت قطعی عباس جدیدی را گرفت
  • ترتیل خوانی قرآن کریم در مسجد گوهرشاد حرم امام رضا(ع)
  • اهدا ١۶ سری جهیزیه به نوعروسان زاهدشهری
  • بایدن به پوتین توهین کرد/ کرملین پاسخ داد