Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@15:53:28 GMT

«بادزنگ» دو آلبومش را روي صحنه مي‌برد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۹۷۵۸

«بادزنگ» دو آلبومش را روي صحنه مي‌برد

خبرگزاري آريا - گروه موسيقي «بادزنگ» کنسرتش را هفتم مرداد در برج آزادي تهران برگزار مي‌کند. گروه «بادزنگ» يک گروه دو نفره مشهدي است که فرودين امسال، دومين آلبومش را با نام «دره خاموش» در فضايي نزديک به الکتروراک منتشر کرد.
«بادزنگ» گروه دو نفره‌اي است که عليرضا احمدزاده و مسعود فياض‌زاده آن را تشکل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضاي آثار اين گروه نزديک به الکترونيک راک است که ترانه‌ها و بيشتر ملودي‌ها را عليرضا احمدزاده مي‌نويسد و از طرف ديگر تنظيم و مهندسيِ قطعات را مسعود فياض‌زاده انجام مي‌دهد. تجربه‌هاي عليرضا از خاستگاه موسيقي کلاسيک و تحصيلات آکادميک ريشه مي‌گيرد. در سمت مقابل مسعود سال‌ها است که به شکل تجربي در سبک راک فعاليت مي‌کند؛ از جمله فعاليت‌هاي او مي‌توان به حضور در گروه «ماينس1» به عنوان پروژه اصلي و همکاري با گروه «باميان»، هادي پاکزاد، حامد بهداد و... اشاره کرد.
در اين کنسرت، عليرضا احمدزاده به عنوان آهنگساز و خواننده گروه حضور دارد و مسعود فياض زاده به عنوان نوازنده گيتار الکتريک و تنظيم کننده، علي باغفر (درامز)، کسري سبکتکين (گيتار باس) و سيامک بغدادي (کيبورد) ديگر اعضاي گروه در اين کنسرت هستند.
گروه موسيقي «بادزنگ» هفتم مرداد ماه ساعت 21 در برج آزادي تهران، تازه‌ترين کنسرت خود را با اجراي آلبوم‌هاي «دره خاموش» و «دنياي ناتموم» برگزار مي‌کند که براي تهيه بليت مي‌توانيد به سايت ايران کنسرت مراجعه کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران زیر نظر مسعود شجاعی در این فصل احیا شد و آنها اکنون با انگیزه زیاد و شکلی دگرگون شده زیر نظر جوان‌ترین سرمربی لیگ تمرین می‌کنند.

هوادار در این هفته میزبان صنعت نفت آبادان است‌. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از حساسیت‌های بالایی برخوردار است و آبادانی‌ها باید مقابل هوادار که در هفته‌های اخیر هیچ شکستی را تجربه نکرده بودند قرار بگیرند.

هوادار امروز در زمین شماره ۲ آزادی تمرین با نشاطی را برگزار کردند. این تیم که در نیم فصل اول گزینه سقوط بود حالا وضعیت متعادلی در جدول دارد و به جمع هشت تیم جام حذفی راه یافته است.

بنفش‌ها با مسعود شجاعی طی ۱۳ بازی ۵ برد، ۶ تساوی و دو شکست را به ثبت رسانده‌اند که دو باخت آنها برابر دو تیم قدرتمند استقلال و تراکتور بوده است.

دیگر خبرها

  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت