Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه و جنبش جوانان الدراز در وفاداری به آیت الله «شیخ قاسم» تظاهراتی را روز پنجشنبه برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اللؤلؤة، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه و جنبش جوانان الدراز از مردم بحرین خواستند تا در تظاهرات مسالمت آمیز با عنوان « با خون خود با تو عهد بستیم»  ساعت 20 روز پنجشنبه (21 تیر) شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تظاهرات با اعلام وفاداری مردم بحرین به آیت الله شیخ «عیسی قاسم» و تجدید عهد با وی برگزار می شود.

 

جنبش جوانان الدراز با انتشار بیانیه ای، اعلام کردند: دراز پایدار دربرابر ظلم حکومت به زانو درنمی آید و  پیروزی و فرج واقعی با بازگشت پیروزمندانه «آیت قاسم» خواهد بود.

 

در این بیانیه آمده است: از خواسته های عادلانه دست نمی کشیم و بر خط و وصیت رهبرانمان «قاسم» باقی می مانیم تا زمانی که ـل خلیفه را شکست دهیم  و عزت و افتخار ما آیت الله قاسم است و عزب و امنیت و عدل تنها در مسیر شیخ قاسم است.

 

این جنبش تاکید کرد: رژیم بحرین بر زبان کشتار، زندان و محاصره تکیه دارد که هرگز نتوانست آیت الله قاسم را به زانو درآورند و راه وی ادامه خواهد داشت.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس شیراز امام صادق ع اسحاق جهانگیری جزئیات بسته پیشنهادی اروپا به ایران برجام شورای اسلامی شهر شیراز صدا و سیمای مرکز فارس شیخ آیت الله قاسم تظاهرات بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق در اراضی اشغالی تظاهراتی گسترده برگزار کردند و خواستار انجام سریع توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

تظاهرکنندگان خواستار برکناری نتانیاهو و انجام سریع توافق مبادله اسیران شدند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: هم اکنون تظاهراتی در حمایت از انجام توافق بازگرداندن اسیران در حال برگزاری است. این تظاهرات در تقاطع کابلان در تل آویو و نیز میدان موزه تل آویو و نزدیکی الکرباه و نیز قیساریا، حیفا، قدس، تقاطع شعار هنیگف و مقابل منزل بنی گانتز، تقاطع کرکور و برخی شهرهای دیگر در حال برگزاری است.

از سوی دیگر ایالا همسر یورام متسجر که در غزه اسیر است در جریان این تظاهرات گفت: کابینه اسیران را به حال خود رها کرده است. همه باید به خیابان بیایند و از نخست وزیر بخواهند که اسیران را به منازل برگرداند. حمله به رفح یعنی تداوم جنگ برای سه ماه دیگر و یعنی اسیران زنده برنخواهند گشت.

کد خبر 6096649

دیگر خبرها

  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • عکس/ تظاهرات اسکاتلندی‌ها در حمایت از فلسطین و غزه
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم