Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@08:15:08 GMT

درخواست عجیب یک بازیکن مطرح ایرانی از باشگاه !

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۹۹۰۳

درخواست عجیب یک بازیکن مطرح ایرانی از باشگاه !

به گزارش پارس نیوز، یکی از بازیکنان مطرح لیگ برتر درخواست عجیبی از باشگاه خود برای تمدید قرارداد کرده است.

 

این روزها بالا رفتن قیمت ارز مشکل بزرگی را برای فوتبال ایران درست کرده است چراکه بازیکنان داخلی ترجیح می دهند فوتبال خود را در خارج از کشور ادامه بدهند و پول بیشتری بدست بیاورند.


در این بین جذب بازیکن خارجی هم کار بسیار سختی است چراکه پرداخت دستمزد آنها هم برای باشگاه ها سخت است و این موضوعی است که بیشتر باشگاه های مطرح فوتبال ایران را با مشکل روبرو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما در این بین یکی از بازیکنان مطرح فوتبال ایران که قراردادش به پایان رسیده بود، پیشنهاد عجیبی به باشگاه خود داده بود که البته مدیران این باشگاه هرگز با پیشنهاد او موافقت نکردند.


این بازیکن که سابقه ملی هم دارد به باشگاه خود پیشنهاد داد که قرارداد خود را برای طولانی مدت تمدید می کند به شرط اینکه قرارداد او به جای ریال با دلار تنظیم شود؛ او از مسئولان باشگاه برای سال اول ۴۰۰ هزار دلار درخواست کرده بود که این موضوع با مخالفت روبرو شد.


البته در نهایت این باشگاه زیر بار عقد چنین قراردادی نرفت و او قرارداد خود را به مدت یک سال و به ریال تمدید کرد.


شاید اگر باشگاه های مذکور با درخواست این بازیکن موافقت می کرد، عقد قرارداد با بازیکنان داخلی به دلار باب می شد و کار برای باشگاه ها بسیار سخت از گذشته می شد اما این بازیکن در نهایت به هدف خود نرسید و قرارداد خود را به ریال تمدید کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ برتر ارز فوتبال ایران فوتبال پول دستمزد ایران دلار درخواست باشگاه عجیب پارس بازیکن پارس نیوز مطرح ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد

به نقل از اتلتیک اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا نوامبر سال ۲۰۲۲ به این تیم پیوست و تاکنون با این تیم نتایج خوبی کرده است و به همین دلیل مدیران استون ویلا قرارداد او را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کردند.

پیش از این، از اونای امری به عنوان یکی از گزینه‌های بایرن‌مونیخ و جانشینی توماس توخل در این تیم یاد کرده بودند. بارسلونا نیز به این مربی ۵۲ ساله علاقمند بود.

استون‌ویلا در حال حاضر با ۶۶ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد و درصدد کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپاست و شنبه‌آینده در دیداری خانگی به مصاف چلسی می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس