Web Analytics Made Easy - Statcounter

کار ارزشمند دیگری از بنیاد بارسلونا که سعی در گسترش صلح و دوستی دارد.

طرفداری - همه بازیکنان نوجوان تایلندی که در کنار مربی شان در غاری گیر افتاده بودند، در ماه آوریل به نیوکمپ خواهند آمد.

به گزارش mundodeportivo، گیر افتادن 12 بازیکن نوجوان فوتبالیست تایلندی در کنار مربی شان در غار به یکی از تیترهای اصلی رسانه‌های دنیا در روزهای اخیر تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله‌ای که می‌توانست به یک فاجعه تبدیل شود، با هنر و تلاش غواصان پایان بسیار خوشی داشت و همه افراد گیر افتاده پس از 18 روز زندگی در غار، جان سالم به در بردند. گرچه گفته می‌شود یکی از آنها در این بین جان باخته است.

باشگاه بارسلونا از طریق بنیادش اعلام کرد تمام این بازیکنان به همراه مربی شان برای حضور در بارسلون و تماشای یکی از بازی‌های تیم در نیوکمپ دعوت شده‌اند. این نوجوانان در ماه آوریل به بارسلونا سفر می‌کنند تا هم شاهد پروژه لاماسیا 360 باشند و هم یکی از بازی‌ها را در نیوکمپ ببینند. گفتنی است این افراد علی رغم دعوت جیانی اینفانتینو، به دلیل بستری بودن در بیمارستان قادر به حضور در مسکو برای تماشای فینال جام جهانی نخواهند بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد

آاس رم و بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا 2023/24 به مصاف یکدیگر می روند. بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو نزدیک به یک سال است که در هیچ دیداری مغلوب نشده است. آنها اخیرا قهرمان بوندسلیگا شدند و درحال سپری کردن بهترین روزهای تاریخ باشگاه هستند. از سوی دیگر رم با دنیله ده روسی دوباره به یک تیم جذاب تبدیل شده است.

سسک فابرگاس در مورد این دیدار در مصاحبه با وبسایت یوفا گفت:

رم و بایرلورکوزن در نیمه نهایی، بازی بسیار خوبی خواهد بود. این یک مسابقه بسیار فشرده بین دو تیم واقعا خوب است. شانس دو تیم را 50-50 می بینم.

بدیهی است که بایرلورکوزن فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. مسابقه فوق العاده ای خواهد بود، زیرا رم نیز با مربی جدیدش یعنی دنیله ده روسی، در حال پیشرفت است. تقابل جالبی است. قطعا این بازی را از تلویزیون تماشا می کنم؛ از آن دیدارهایی است که تماشای آنرا نباید از دست داد.

لورکوزن در لحظه ای است که هر چیزی را که لمس می کند به طلا تبدیل می شود. آنها می توانند به پیروزی ادامه دهند، حتی زمانی که 10 نفر هستند. آنها ذهنیت فوق العاده ای دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • طرز تهیه "چلو مرغ بانکوکی" به روش آشپز تایلندی (فیلم)
  • آرین روبن و تماشای بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید در آلیانتس آرنا / عکس
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا