Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران معتقد است که بازیکنان در این رده سنی نیاز به افزایش تجربه بازی در سطح بین المللی دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان درباره اردوی آماده سازی و دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال نوجوانان با تیم ملی زیر ۱۷ سال آذربایجان گفت: آماده سازی برای قهرمانی آسیا و انتخابی جامجهانی ۲۰۱۹ که شهریور ماه در مالزی برگزار میشود، از اهداف عمده بازیهای تدارکاتی در آذربایجان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معتقدم بازیکنان در این رده سنی نیاز به افزایش تجربه بازی در سطح بین المللی دارند. بنابراین با حمایتهای فدراسیون فوتبال به باکو سفر کردهایم و دو دیدار تدارکاتی با تیم زیر ۱۷ سال آذربایجان برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات آسیایی دو ماه و نیم دیگر برگزار می شود، تصمیم به برگزاری دیدارهای تدارکاتی در رده سنی نوجوانان گرفتیم. در این دو بازی که با آذربایجان انجام دادیم توانستیم از تمام بازیکنان استفاده کنیم و آنها را در شرایط مسابقه قرار دادیم. با توجه به اینکه تیم آذربایجان یک سال از بازیکنان ما بزرگ‌تر بود، هر دو بازی را با نتیجه خوب به پایان رساندیم. اما هنوز ضعفهایی داریم و تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا باید آنها را برطرف کنیم. تیم جمهوری آذربایجان، تیم خیلی خوبی است و قبلا نیز با این تیم دو بار بازی کردهایم. به نظرم این دو دیدار تدارکاتی به ما در زمینه آماده سازی و هماهنگی تیم ملی کمک زیادی کرد. هدف گذاری کردیم در جام جهانی، قهرمانی را به دست بیاوریم.  

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در پایان گفت: اردوی بعدی از ۳۰ تیرماه آغاز می شود و اواسط مردادماه کمپ تمرینی را در ایتالیا برگزار و دو بازی دوستانه با تیمهای جوانان آث میلان و اینترمیلان خواهیم داشتم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران عباس چمنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر

نخستین و سومین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان و جوانان بانوان ایران به میزبانی سمنان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، سازمان تیم‌های ملی این فدراسیون اعلام کرد اولین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا و سومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از 11 تا 17 اردیبهشت ماه در سمنان برگزار می‌شود. 

20 بازیکن به اردوی بزرگسالان و 21 بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند. 

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی 20 بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان دعوت شده‌اند که تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یار محمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی ، آرزو بهمئی ، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان  نیز به اردوی تیم ملی جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند. 

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم ملی جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد. 

لازم به ذکر است بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا در آذرماه امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان از 30 خرداد تا 10 تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر