Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@01:40:33 GMT

همدان میزبان مسابقات تیراندازی با کمان کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۰۵۲۹

همدان میزبان مسابقات تیراندازی با کمان کشور شد

ساسان رضوی مشعوف روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ادامه میزبانی های شایسته استان همدان از رویدادهای تیراندازی با کمان کشور و در راستای ایجاد انگیزه و تجربه اندوزی نوآموزان این رشته در استان، میزبانی رنکینگ نوجوانان و جوانان را درخواست کردیم که با موافقت فدراسیون همراه شد.
وی بیان کرد: از آنجا که توجه به رده های سنی پایه سیاست اصلی هیات تیراندازی با کمان همدان است، این رقابت ها می تواند الگوی مناسب برای کسب تجربه کمانداران نوجوان و جوان استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضوی مشعوف خاطرنشان کرد: مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ نوجوانان و جوانان کشور از 21 ماه جاری و به مدت 2 روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری این رقابت ها در 2 بخش آقایان و بانوان گفت: رشته ریکرو رده سنی نوجوانان در 2 مسافت 60 متر و جوانان 70 متر و رشته کامپوند نیز به مسافت 50 متر اجرا خواهد شد.
دبیر هیات تیراندازی با کمان همدان یادآور شد: مهلت ثبت نام برای حضور در این رقابت ها پایان امشب تعیین شده و مسابقات در فضای روباز برگزار می شود.
همدان با بیش از 200 تیرانداز فعال در تیراندازی با کمان هم اکنون قطب این رشته ورزشی در غرب کشور است.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان همدان تیراندازی دانشگاه آزاد اسلامی همدان کمان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مسابقات انتخابی تیم ملی پرس سینه کشور برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیایی و مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور این دو رویداد ورزشی هستند که اردیبهشت ماه جاری در مهاباد برگزار می شوند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان گفت: مهاباد بعنوان میزبان این مسابقات کشوری انتخاب شده و با همکاری تمام دستگاههای اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه و فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور فراهم شده و از همه ظرفیتهای شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

حسن عباسی افزود: مسابقات پرس سینه کشور از ۲۲ تا 31 اردیبهشت ماه جاری با حضور قهرمانان ملی برگزار می شود و تدارکات لازم برای اسکان، جابه جایی و پذیرایی از ورزشکاران پیش بینی شده است.

عباسی تصریح کرد: همچنین برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور هم از روز ۱۶ تا 22 اردیبهشت در این شهر برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام شده است.

عباسی، در خصوص نرخ گذاری سالن های ورزشی هم گفت: قیمت گذاری فضاهای ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرارگرفته و از طرفی وقت هایی برای هیئت های ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد