Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - در صورت رویایی پرسپولیس واستقلال در دیدار سوپرجام، این دو تیم، تمام نفرات مد نظر خود را به همراه نخواهند داشت و چینش ترکیب اصلی سخت خواهد بود.

به گزارش وب سایت نود، طبق اعلام سازمان لیگ، بازی سوپرجام در تاریخ 29 تیر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که این تاریخ مورد اعتراض باشگاه استقلال است ولی اعتراض این باشگاه فایده‌ای نداشته و سازمان لیگ قصدی مبنی بر تغییر این تاریخ ندارد.

شفر قبلاً اظهار داشته که با تیم امید در این دیدار بازی خواهد کرد ولی بعید است که چنین ریسکی را انجام دهد ولی اگر بخواهد با تیم اصلی خود نیز پا به میدان بگذارد دست این مربی چندان باز نیست.

ترکیب استقلال

درون دروازه در حال حاضر مطمئن‌ترین پست در تیم شفر است. مهدی رحمتی و سید حسین حسینی دو گلری که در فصل گذشته آمار قابل قبولی از خود به جای گذاشتند اکنون در تمرینات استقلال حضور دارند و مشکلی برای حضور در سوپرجام نخواهند داشت.

در دفاع راست نیز وضعیت استقلال کاملا مطلوب است.فرشاد محمدی‌مهر مدافع تازه جذب‌شده آبی‌پوشان و خسرو حیدری بازیکن کهنه‌کار این تیم حضور دارند. وریا غفوری نیز به تازگی با مسئولان استقلال به توافق رسیده ولی مشخص نیست که آمادگی حضور در این بازی را داشته باشد.

در دفاع وسط وضعیت بغرنج است.زمزمه هایی مبنی بر جدایی مجید حسینی و پژمان منتظری شنیده می‌شود که این خبر در خصوص حسینی جدی‌تر است حتی در صورت عدم جدایی این دو بازیکن، هنوز حسینی و منتظری با استقلال تمرین نکرده اند و توانایی بازی در سوپرجام را نخواهند داشت.روزبه چشمی نیز که با مصدومیت از جام‌جهانی بازگشته و آرمین سهرابیان و محمد دانشگر تنها گزینه های استقلال در دفاع وسط است.

با جدایی امید نورافکن، در دفاع چپ استقلال اقدام به جذب میثم تیموری کرد ولی این بازیکن قادر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلال در سوپرجام نیست اما استقلال، میلاد زکی‌پور را برای این پست دارد

با جدایی امید ابراهیمی در هافبک دفاعی نیز وضعیت استقلال مطلوب نیست.مسئولین این تیم تمایلی به همکاری با بویان نایندوف نداشتند و استقلال تنها فرشید باقری  و سینا خادمپور را در اختیار دارد.

برای هافبک هجومی همچنان وضعیت همکاری استقلال با جباروف برای فصل آینده مشخص نشده و این بازیکن در سوپرجام حاضر نخواهد بود و استقلال در این فصل نیز جابرانصاری و بهنام برزای را به همراه نخواهد داشت و محسن کریمی، فرشید اسماعیلی و شجاعیان در مصدومیت به سرمی‌برند.آبی پوشان در این پست مهدی قائدی در اختیار دارند و به جز این خسروحیدری و وریاغفوری توانایی بازی در این قسمت از زمین را دارند.

در خط حمله نیز تلاش مسئولین استقلال برای بازگرداندن تیام هنوز ثمری نداشته و درصورتیکه به تمرینات این تیم ملحق شود احتمالا در دربی در ترکیب اصلی قرار نگیرد.استقلال به جز علی قربانی، صیادمنش و روح‌الله باقری را در خط حمله در اختیار دارد

ترکیب پرسپولیس

پرسپولیس که از پنجره نقل و انتقالات محروم است نسبت به فصل گذشته تقویت نشده است و3 بازیکن از جمع بازیکنان این تیم جدا شدند.محسن ربیع‌خواه نیز آسیب دیده است  و 2 ملی‌پوش این تیم که در جام‌جهانی حاضر بودند هنوز در تمرینات سرخپوشان شرکت نکرده‌اند و صحبتهایی مبنی بر جدایی این دو بازیکن شنیده می‌شود. به هرحال دست برانکو مانند شفر برای سوپرجام پُر نیست ولی وضعیت پرفسور از این جهت نسب به سرمربی تیم رقیب بهتر است که پرسپولیس با نفرات موجودش در اردوی کرواسی حضور داشته و چندین بازی تدارکاتی برگزار کرده و ترکیب قابل پیش‌بینی‌تر و هماهنگ‌تری دارد.

در اردوی کرواسی رادوشوویچ درون دروازه پرسپولیس قرار داشت.البته علیرضا بیرانوند دروازه بان اصلی پرسپولیس است و باید دید در سوپرجام حاضر خواهد بود یا خیر

حسین ماهینی دفاع راست، سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده دفاع وسط و محمد انصاری دفاع چپ احتمالی قهرمان لیگ در سوپرجام خواهند بود هر چند که شایان مصلح نیز شانس بازی در دفاع چپ را دارد.

کمال کامیابی‌نیا و احمدنورالهی دو هافبک دفاعی پرسپولیس خواهند بود.اما در فاز حمله پرسپولیس این گزینه را دارد که با یک یا دو مهاجم هدف بازی کند.پرسپولیس در اردوی کرواسی با یک مهاجم بازی کرد و پشت سر علیپور، امید عالیشاه، بشار رسن و سیامک نعمتی بازی خواهند کرد. در صورت استفاده همزمان از منشا و علیپور یکی از این 3 بازیکن نیمکت نشین خواهد شد.

به هر حال باید تا آخر هفته بعد صبر کرد و دید که سوپرجام به چه صورت برگزار می‌شود و دو تیم با چه ترکیبی به میدان خواهند رفت

60610

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال اختصاصی دربی سوپرجام فوتبال داخلی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش

تیم پرسپولیس شب گذشته از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ملوان رفت و سرخ‌پوشان پایتخت موفق شدند در یک بازی سخت و نفسگیر با یک گل به برتری برسند تا همچنان در یک امتیازی استقلال صدرنشین در رده دوم جدول قرار بگیرند. یکی از اتفاقاتی که پرسپولیس را بویژه در نیم‌فصل دوم در مسیر پیروزی قرار داده تغییر سبک بازی سرخ‌هاست موضوعی که با آمدن اوسمار روی نیمکت پرسپولیس و حضور چند بازیکن جدید تاثیر خودش را بخوبی نشان داده است.

اسماعیل حلالی ستاره سابق پرسپولیس با اشاره به این موضوع درباره روند رو به رشد این تیم با روزنامه همشهری گفت و گو کرد.

*پرسپولیس در یک بازی سخت ملوان را شکست داد. بازی چطور بود؟

با تیمی بازی می کردیم که یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ امسال است و مهره‌های کارآمدی دارد. این تیم همه چیز دارد، هم در حمله و هم در دفاع عملکرد خوب هستند اما در چند صحنه اشتباهات ریزی داشتند که پرسپولیس استفاده کرد و به گل رسید. پرسپولیس نسبت به بازی قبل بهتر بازی کرد و موقعیت‌هایی هم در جریان بازی ایجاد کرد که به گل تبدیل نشد.

*پیروزی‌های سریالی پرسپولیس کام هواداران این تیم را حسابی شیرین کرده و برخی از طرفداران این تیم ناخوداگاه به مقایسه تیم اوسمار و گل‌محمدی می‌پردازند. آیا این مقایسه درست است؟

اگر تیم اوسمار همان تیم گل‌محمدی بود می‌شد مقایسه کرد اما با حضور نفرات جدید در پرسپولیس قیاس درستی نیست.

*آیا سبک بازی پرسپولیس با آمدن اوسمار عوض شده است؟

عوض شده اما تغییر بازیکنان و نفرات جدید در این مسیر خیلی به سرمربی برزیلی کمک کرده است شاید اگر این نفرات در زمان گل‌محمدی به تیم اضافه می‌شدند این روند خوب در پرسپولیس یحیی هم اتفاق می‌افتاد.

*نقطه ضعف‌هایی که پرسپولیس در زمان گل‌محمدی داشت برطرف شده است؟

من بارها فریاد می‌زدم که پرسپولیس در پست دفاع چپ مشکل دارد اما بیشتر در دفاع راست بازیکن جذب می‌شد. پرسپولیس مدت‌ها بود که دفاع چپ کلاسیک نداشت چرا که با حضور بازیکن تخصصی در این پست می‌توانست به غیر از سمت راست از سمت چپ هم نفوذ داشته باشد.

*حالا با حضور عبدالکریم حسن به نظر می‌رسد این ضعف برطرف شده است. ارزیابی شما از عملکرد مدافع قطری چیست؟

خیلی باتجربه و پخته عمل می‌کند، خوب به نفرات هجومی اضافه می‌شود و شوت‌های خوبی می‌زند و فکر می‌کنم با گذشت زمان بیشتر به شرایط عادت می‌کند و عملکرد بهتری نشان خواهد داد.

*اورونوف خرید خوبی برای پرسپولیس بود. کیفیت این بازیکن را چطور دیدید؟

به لحاظ تکنیکی و فوق‌االعاده است و قابلیت فردی خیلی بالایی دارد.

*کادر فنی استقلال بعد از پایان بازی با آلومینیوم به اشتباهات داوری معترض شدند و صحبت‌هایی در این خصوص مطرح شد که نگاه‌ها به سمت یک تیم خاص بوده و داوری‌ها همیشه به نفع پرسپولیس است. چه صحبتی در این زمینه دارید؟

خیلی دوست ندارم درباره این حاشیه‌ها صحبت کنم به نظرم بازیکنان پرسپولیس نباید به این صحبت‌ها توجه کنند و روی کار خودشان تمرکز کنند تا تیم به حاشیه نرود.

*پیش‌بینی اسماعیل حلالی از قهرمان لیگ چیست؟

به احتمال خیلی زیاد پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

کد خبر 844508 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان
  • رهبری فرد: نه استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس، سبک تیم اوسمار «علی اکبری» است!
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی
  • طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو