Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پرویز فرزین پور روز سه شنبه در کارگاه آموزشی آشنایی خبرنگاران با صنعت برق افزود: فرهنگ سازی در زمینه سرمایه گذاری مردم در نصب نیروگاه های خورشیدی خانگی در راستای بهره گیری از فرصت های بخش خصوصی ضروری است.
وی بااشاره به اینکه بازگشت سرمایه این طرح ها در طی چهار سال صورت می گیرد یادآورشد: وزات نیرو برق تولیدی چنین نیروگاه هایی را مدت 20 سال بصورت تضمینی خریداری می کند که با نرخ کنونی میزان درآمدزایی هر نیروگاه خورشیدی خانگی هشت میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: از مزیت قابل توجه نیروگاه های خورشیدی خانگی امکان نصب آن روی سقف منازل است که این مهم باعث شده تا افراد فاقد زمین مناسب نیز بتوانند از چنین فرصتی استفاده کنند.
وی گفت:با توجه به نقش آموزش در آگاه سازی جامعه ،برگزاری کارگاه های آموزشی برای قشرهای مختلف جامعه هدف در دستور کار روابط عمومی این شرکت قرار گرفته است.
فرزین پور افزود: در این راستا تاکنون کارگاه هایی برای مدیران روابط عمومی ادارات استان و خبرنگاران برگزار شده که با توجه به اهمیت مقوله آموزش نسبت به تداوم آن اهتمام جدی داریم.
وی اظهاردشت: خبرنگاران بعنوان بازوان توانای صنعت برق می توانند با آگاه سازی جامعه در راستای مصرف بهینه با فرهنگ سازی کمک شایانی به این صنعت داشته باشند.
فرزین پور ادامه داد: با برنامه ریزی های این شرکت پیش بینی شده تا افق 1405 خاموشی مشترکان به 80 دقیقه، تلفات انرژی برق به هشت درصد و همچنین مراجعات حضوری مشترکان به صفر برسد.
7212/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان بوشهر برق روابط عمومی زمین مدیر روابط عمومی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5 کارشناس عراقی در یک مناظره با یک کارشناس صهیونیست، در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه عراقی درباره جنگ تمام عیار ایران و پیرامون حمله به مراکز هسته‌ای ایران گفت: «اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!» مواضع این کارشناس عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • سرنوشت زباله‌های ناشی از رونق انرژی خورشیدی در هند چه می‌شود؟
  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی فضا در یک قدمی واقعیت