Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،آیت الله سیداحمد علم الهدی امروزدر گردهمایی بانوان فعال در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خراسان رضوی افزود: حجاب ضامن اجرای هویت دینی، انقلابی و ملی است و دشمن می خواهد با توسعه بی حجابی، این هویتها را از ما بگیرد.

وی گفت: حجاب از واجبات دین و فریضه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که خود را مسلمان می نامد و به قرآن اعتقاد دارد نمی تواند در هیچ جهت حجاب تردید کند. همچنین حجاب هویت ملی هم داردو لباس رسمی زنان پیش از اسلام یک چادر سفید بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: چادر برای زن ایرانی هویت دینی و ملی دارد. اگر در حجاب تنزل ایجاد کنیم اصل آن نابود می شود. نباید با توجیه جذب جوانان به دین، برنامه های ناهنجار موسیقی اجرا شود و یا حجاب را تنزل دهیم. با این کارها جوانان به دین جذب نمی شوند.

آیت الله علم الهدی افزود: نباید دین را سیاسی کرد. دین سیاسی بوی شرک می دهد. ابزاری کردن دین برای جذب جوانان به سمت جریان و جناح خود، تنزل ارزش های دینی است. اینکه به بهانه جذب جوان به دین، از اصول آن کوتاه بیاییم به معنای جذب جوان نیست بلکه ما جذب جوان شده ایم.

وی افزود: دشمن روی توسعه بی حجابی کار می کند. عوامل نفوذی دشمن در جاهای مختلف گسترده شده اند و به بهانه مشکلات اقتصادی، گرانی و گرفتاری مردم، آمران به معروف و ناهیان از منکر را از انجام وظیفه خود ناامید می کنند.

در پایان این دیدار از 8نفر از فعالان عرصه حجاب و عفاف قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مشهد حجاب عفاف علم الهدی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان

در سال‌های گذشته جمعیت جوان کشور رو به کاهش رفته و این موضوع موجب نگرانی دولتمردان شده است. در همین راستا طرح‌های ویژه‌ای برای حمایت از فرزندآوری تصویب شد تا زندگی خانواده‌ها را تحت حمایت قرار دهند. اما در برخی از مواقع با مشکلاتی مواجه شد و خانواده‌ها را نگران کرد.

به گفته شهروندخبرنگار ما متقاضیانی که در روستای شفیع آباد شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی قصد ثبت نام در وام فرزندآوری دارند با مشکل قطعی سامانه مواجه شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

باسلام و خسته نباشید من ساکن روستای شفیع آباد در شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی هستم. چرا چند ماه است که سایت فرزندآوری قطع است. هر وقت برای ثبت نام مراجعه می‌کنیم قطع است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • علمای ربانی در برخی نقاط مهجورند/ حجاب از معضلات کف جامعه است
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • پاسخ به شبهات نسل جوان رسالت خطیر معلمان و اساتید است
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است