Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ دبیر همایش تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان تهران، در نشست خبری افزود : این مراسم  25 تیر و در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما با حضور مسئولان دولتی و همچنین فعالان بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

سید علی صدری، با اشاره به رشد 40 درصدی واحدهای برتر نسبت به سال گذشته افزود: بر اساس گزارشهای میدانی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و تحقیقاتی که از این واحدها به عمل آمد، امسال در مجموع 37 واحد و پیشکسوت و برتر استان تهران معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی صدری تصریح کرد: در این مراسم از میان واحدهای صنعتی و معدنی برتر استان تهران در بخش های مختلفی از جمله صنایع فلزی، غذایی، نساجی، صنایع الکترونیک، صنایع شیمیایی، صنایع معدنی ، مکتشف نمونه ، معادن روباز، پیشکسوت صنعتی، پیشکسوت معدنی ، صنایع کوچک و SME ها ،​کار آفرین برتر و نیز خوشه صنعتی تجلیل به عمل خواهد آمد.

دبیر همایش تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان تهران در خصوص نحوه انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی برتر استان تهران گفت: شاخص های عملیاتی از جمله رشد ناخالص ارزش افزوده تولیدی، ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود در انتخاب این واحدها مد نظر قرار گرفته است.

علی صدری افزود: همچنین سعی شده از معرفی واحدهایی که درگذشته انتخاب شدند پرهیز شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: واحد های صنعتی معدن کاران روز ملی صنعت قدردانی صنایع کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به ضرورت تعیین سقف ارزی برای عرصه تولید افزود: ۱۴۰ طرح نیمه تمام صنعتی و برخی از واحد‌های صنعتی موجود که نیازمند منابع ارزی برای خرید مواد اولیه هستند در انتظار تسهیلات قرار دارند. 
تیمور پورحیدری با بیان اینکه  واحد‌های صنعتی برای تامین سرمایه در گردش با توجه به نوسانات قیمت نیازمند تسهیلات با بازپرداخت بیش از ۲ سال هستند، افزود: واحد‌های صنعتی که جدید تاسیس شده اند، چون سابقه فعالیت ارزی ندارند در این خصوص با چالش جدی مواجه اند.
وی با اشاره به حمایت‌های وزارت صمت اضافه کرد: پیگیری‌های مستمر، الزام ثبت برنامه تولید، تامین ارز بخش تولید و بازرگانان از جمله اقدامات این وزارتخانه است. 
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان به صف انتظار دریافت ارز در بانک مرکزی اشاره و تصریح کرد: بررسی‌ها حاکیست که سود تسهلات بانکی از ۳۱ تا ۳۹ درصد در حال افزایش است و بانک‌ها نیز غیررسمی به مشتریان اعلام می‌کنند که می‌توانند تسهیلات با این درصد پرداخت کنند.
وی، ابلاغ تسهیلات جدید و فوری را  مهمترین راهکار برای کارگشایی صنایع  گیلان در راستای تحقق شعار سال دانست.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • رفع نیاز‌های فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!