Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، چهار دانشجوی ترکیه‌ای که به تازگی از یک دانشگاه برتر فارغ‌التحصیل شده‌اند، بازداشت شدند. این چهار دانشجو پس از آن‌که در مراسم فارغ‌التحصیلی خود کاریکاتوری از «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه را نمایش دادند، بازداشت شدند.

در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه فنی خاورمیانه در تاریخ شش جولای، در شهر آنکارا، دانشجویان پرچمی بزرگ را حمل می‌کردند که روی آن کاریکاتوری از چند حیوان با چهره اردوغان به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی این پرچم نوشته شده بود: «دنیای طیب».

خبرگزاری آناتولی گزارش کرده که این چهار نفر، «در پی تحقیقات درباره اتهام توهین به اردوغان دستگیر شده‌اند.»

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترکیه رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۱۰ مرکز واحد استان همدان تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌حسین محمدظاهری در نشست خبری با اشاره به سهمیه تکمیل ظرفیت رشته‌های کارشناسی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: از سوی سازمان سنجش ۵۰ هزار قبولی کارشناسی برای دانشگاه پیام نور اعلام شد که سهم استان همدان یک هزار و ۳۳۳ نفر است.

وی افزود: این دانشجویان در ۱۰ مرکز همدان با ۴۳ کد رشته محل و فامنین با ۴ کد رشته محل تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با اشاره به فرآیند ثبت نام دانشجویان گفت: از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ثبت نام اینترنتی انجام می‌شود.

محمدظاهری افزود: همچنین از ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ لغایت ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ دانشجویان باید برای تکمیل پرونده و انتخاب واحد به صورت حضوری مراجعه کنند.

وی با اشاره به امکان تغییر رشته بیان کرد: دانشجویان می‌توانند از ترم اول تقاضای مهمان کنند و در مرکز دیگر ادامه تحصیل دهند همچنین بعد از خواندن یک ترم و گذراندن ۱۲ واحد با معدل حداقل ۱۲ می‌توانند در هر زیر گروه رشته‌ای بدون محدودیت تغییر رشته دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان عنوان کرد: در دانشگاه پیام نور میان تمام دانشگاه‌های شهریه بگیر کمترین میزان شهریه گرفته می‌شود که یک از مزایای این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد دانشجویان ما بانوان و ۴۰ درصد آقایان هستند، گفت: یکصد هیئت علمی در دانشگاه پیام نور استان همدان فعالیت دارند.‌

محمدظاهری افزود: تمام تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه پیام نور استان همدان فراهم کردن بهترین شرایط برای تحصیل دانشجویان است.

کد خبر 6057561

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن فارغ‌ التحصیلی دانش آموختگان غیر ایرانی در حرم مطهر رضوی
  • جشن فارغ‌ التحصیلی ۵۰ دانش آموخته غیر ایرانی در حرم مطهر رضوی
  • جشن فارغ‌التحصیلی ۵۰ دانش آموخته غیر ایرانی در حرم مطهر رضوی
  • ۹ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۱۰ مرکز واحد استان همدان تحصیل می‌کنند
  • بازداشت ۲ کارمند یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه
  • فارغ‌التحصیلی اولین دورۀ دانشجویان کاردانی مرکز بهورزی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • اعتراض نشریه ترکیه‌ای به تداوم تجارت با رژیم صهیونیستی: کشتی‌های شرم را متوقف کنید
  • قبولی یک هزار و ۳۳۳ دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • دانشگاه پیام نور استان همدان ۹۵۰۰ دانشجو دارد
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر /اتهام: توهین به رییس فدراسیون کشتی