Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@18:58:49 GMT

کارگردان سینما در خصوص مامان‌‌اش می گوید!

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۱۱۴۸

کارگردان سینما در خصوص مامان‌‌اش می گوید!

به گزارش پارس نیوز، 

بهمن کامیار تهیه‌کننده و کارگردان سینمای ایران درباره پروژه جدید خود با عنوان «مامان»  گفت: فیلمنامه فیلم سینمایی «مامان» کامل شده است و چندی پیش پروانه ساخت آن را نیز دریافت کردیم؛ اما در حال حاضر به دنبال جذب سرمایه هستیم تا به زودی مراحل ساخت این فیلم سینمایی را آغاز کنیم.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی«مامان» درباره داستان این فیلم گفت: داستان این فیلم سینمایی درباره خانواده‌ای است که در دوران جنگ به اصفهان و سپس به تهران مهاجرت می‌کنند و این داستان در سه دهه مختلف روایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاه در فیلم صرفاً درباره جنگ نیست و بیشتر درباره شخصیتی به نام «مامان» است و داستان حول محور او و خانواده‌اش می‌چرخد.

وی درباره جزئیات این فیلم سینمایی بیان کرد: فیلم سینمایی «مامان» در سه شهر اصفهان، آبادان و تهران فیلمبرداری می‌شود. با توجه به برنامه‌ریز‌ی‌های انجام شده، احتمالاً اوایل فصل پاییز فیلمبرداری این فیلم را آغاز می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم نسخه کامل فیلم سینمایی «مامان» را به سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

بهمن کامیار در حال حاضر فیلم «در وجه حامل» را بر پرده سینماها دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سینمای ایران سرمایه فیلم سینمایی اصفهان مهاجرت جنگ جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر جنگ خانواده سینمای ایران فیلم سینمایی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد

جدیدترین رای کمیته استیناف در خصوص باشگاه پرسپولیس صادر شد.

طرفداری | کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

 گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون