Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از توافقات کامل بین باشگاه پرسپولیس و سروش رفیعی، قرار شد این بازیکن به مدت نیم‌فصل به تیم دیگری برود و بعد از آن، به پرسپولیس برگردد.


سروش ترجیح می‌داد در تهران بازی کند و از آنجا که چند سال قبل در فولاد خوزستان، شاگرد مجید جلالی بود، به مدیران باشگاه پرسپولیس گفت: پیکان را به عنوان مقصد نیم‌فصل اولش انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین علت، مذاکرات برای رزرو پیراهن پیکان آغاز شد، اما رقم پیشنهادی سروش رفیعی برای این انتقال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شد. در این مورد شنیدیم کادر فنی فیروزه‌ای‌پوشان، با رقم سروش کنار آمده‌اند به خصوص در شرایط فعلی که قیمت بازیکنان ایرانی سر به فلک کشیده، اما مدیران باشگاه پیکان کاملاً مخالف این اتفاق هستند و اعتقاد دارند نهایتاً بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون برای نیم‌فصل حضور سروش در پیکان هزینه می‌کنند.


با این اتفاق، باید منتظر باشیم تا مقصد رفیعی تغییر کرده و راهی باشگاه دیگری شود. شاید مسیر او به سمت اهواز کشیده شده و این بازیکن را تا پایان نیم‌فصل اول، در پیراهن فولاد ببینیم. اگر این اتفاق رخ بدهد، پرونده شکایت باشگاه فولاد از این بازیکن نیز برای همیشه بسته می‌شود البته برای رسیدن به این منظور، سروش باید قید ادامه سکونت در تهران را بزند و حداقل تا زمستان در اهواز فوتبال بازی کند.

خبرورزشی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور | مبلغ قراردادی که به رخ کشیده شد

به گزارش همشهری آنلاین تقریبا ۱۰ روز پیش بود که در خبرها داشتیم مهدی ترابی با پیشنهاد دو باشگاه از تیم‌های متمول لیگ برتر قرار گرفته است و حتی به همبازیانش گفته که ممکن است در تابستان به یکی از این پیشنهادات پاسخ مثبت دهد.
ترابی برای اینکه در این زمینه به نوعی مقدمه‌سازی کرده باشد در همان مقطع گلایه کرد که از باشگاه پرسپولیس پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداشته است. بعد از ترابی نیز دانیال اسماعیلی‌فر چنین گلایه‌ای از مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت و گفت که حتما آنها را برای فصل بعد نمی‌خواهند که پیشنهادی نمی‌دهند.
اما حضور این دو بازیکن در مراسم چهلم درگذشت همسر محمدرضا زنوزی در نوع خودش قابل توجه بود. به نظر می‌آید غیر از ترابی، دانیال هم مورد توجه تیم تبریزی قرار گرفته است. ناگفته نماند که چند ماه پیش یکی از بازیکنان ملی‌پوش تراکتور در اردوی تیم ملی دریافتی خود را به رخ همبازیان سابقش در پرسپولیس کشیده بود.
البته با توجه به اینکه رضا درویش به دنبال این است که در تابستان و در صورت ماندن خودش در پرسپولیس با بازیکنان این تیم برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود، طبیعی است تیم‌های رقیب به دنبال جذب ستاره‌های این تیم باشند.

کد خبر 844512 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دختر سروش رفیعی مهمان تمرین پرسپولیس شد (+عکس)
  • دختر سروش رفیعی، میهمان ویژه تمرین پرسپولیس؛ روزمو ساختی بابا! + عکس
  • این دختر مهمان ویژه تمرین پرسپولیس بود |‌ تصاویر
  • (عکس) شیطنت‌های دختر سروش رفیعی در تمرین پرسپولیس
  • سروش رفیعی: چه مهمونی، روزمو ساختی!
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس تراکتور
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور | مبلغ قراردادی که به رخ کشیده شد
  • فرار سروش رفیعی از دو اخراج متوالی!
  • فرار سروش از دو اخراج متوالی!