Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@12:36:29 GMT

جدیدترین رده‌بندی کیفی خودروهای سنگین

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۱۴۷۱

گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای سنگین تولیدی در خرداد ماه امسال منتشر شد.

به گزارش ایسنا، براین اساس در گروه کشنده‌های تولیدی در خرداد ماه، دو کشنده ولو FH۵۰۰ و اسکانیاG۴۱۰ چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. کشنده FAW J۶ نیز در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره کسب کرده است.

در گروه کامیون‌ها نیز، کامیون ایسوزوز NPR۷۵Mدارای چهار ستاره کیفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیون FAW TIGER V۸ نیز دو ستاره کیفی کسب کرده است.

اما در گروه کامیونت‌ها، کامیونت‌های ایسوزو NMR۸۵، ایسوزو NPR۷۵K و هیوندای HD۶۵ چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. کامیونت الوند نیز دارای دو ستاره کیفی است.

در گروه اتوبوس‌های تولیدی در خرداد ماه نیز، اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال سه ستاره کیفی را کسب کرده است.

در مدل ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره کیفی کسب می‌کنند.

یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

تاکنون هیچ یک از خودروهای داخلی موفق به کسب پنج ستاره کیفی نشده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال

بیش ۴ میلیون و ۸۷۴ هزار تن سیما به ارزش ۴ هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان در فرودین امسال در بوزس کالا معامله شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ از ابتدای امسال تا پایان فروردین ماه، 5.6 میلیون تن انواع سیمان عرضه و با تقاضای 6.5 میلیون تنی مواجه و 4 میلیون و 874 هزار و 540 تن آن دادوستد شد که ارزش 4 هزار و 765 میلیارد تومان را ثبت کرد.

همچنین در این مدت 10 میلیون و 676 هزار گواهی سپرده سیمان معادل 10 هزار و 676 تن سیمان به ارزش 11.8 میلیارد تومان در بازار مالی بورس کالا مورد دادوستد قرار گرفت.

عرضه 30 دستگاه کامیون کشنده فاو در بورس کالا

افزون بر این، تالار خودرو بورس کالا سال جدید را با عرضه 30 دستگاه کامیون کشنده فاو (کامیون کشنده FAW J6P-460) آغاز می کند. این خودروها قرار است یکشنبه 9 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شوند.

بر این اساس تعداد 30 دستگاه کامیون کشنده فاو سیبامتوربه قیمت پایه 4 میلیارد و 778 میلیون تومان با درصد پیش پرداخت10 درصدی عرضه می شود.

ابلاغ شرایط خرید کامیون کشنده فاو

این گزاش می‌افزاید: بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیون کشنده فاو که قرار است یکشنبه 9 اردیبهشت عرضه شود را ابلاغ کرد که بر این اساس مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکتهای خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • هوای ۲ شهر خوزستان ناسالم برای گروه های حساس
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر