Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ رقابت های دو و میدانی جوانان جهان در سال 2018 به میزبانی کشور فنلاند در حال برگزاری است و ناصح امروز چهارشنبه در دور مقدماتی با ثبت رکورد 47 ثانیه و 91 صدم ثانیه به مقام پنجم رسید.
رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان از روز گذشته - سه شنبه - در شهر تمپر فنلاند آغاز شد و تا 24 تیرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی دوومیدانی جوانان ایران نیز با ترکیب حسین رسولی و محمود منصوری در پرتاب دیسک، میلاد ناصح جهانی در دوی 400 متر و مهدی پیرجهان در400 متر بامانع در این مسابقات حضور دارد.

**برنامه مسابقات سایر نمایندگان ایران به این شرح است:
پنجشنبه 21 تیرماه:
مهدی پیرجهان 400 متر بامانع مقدماتی

جمعه 22 تیرماه:
مهدی پیرجهان نیمه نهایی 400 متر بامانع (در صورت صعود)

شنبه 23 تیرماه:
مهدی پیرجهان فینال 400 متر بامانع (در صورت صعود)

یکشنبه 24 تیرماه:
حسین رسولی و محمود منصوری فینال پرتاب دیسک
تیم ملی دو و میدانی جوانان ایران از ابتدای مسابقات قهرمانی جوانان جهان تا کنون 16 ورزشکار را روانه این رقابت‌ها کرده است. نخستین نماینده ایران در سال 1992 به دهمین دوره این مسابقات در سئول کره جنوبی اعزام شد که حاصلی برای ایران نداشت.
دو سال بعد در سال 2006 یازدهمین دوره مسابقات به میزبانی چین برگزار شد و «محمد صمیمی» در ماده پرتاب دیسک با رکورد 63 متر پس از «مارکوس هانت» استونیایی نایب قهرمان جوانان جهان و صاحب مدال نقره شد. ولی در دوره های بعد ورزشکاران اعزامی ایران موفق به کسب مدال نشدند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دونده ایران رقابت های جوانان جهان ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.

بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.
وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶(۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران)در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید،اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع کسب نماید.

کد خبر 6089298

دیگر خبرها

  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند