Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت متهم پرونده قاچاق ۸۳ دستگاه گوشی تلفن همراه خبر داد. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: فردی که اقدام به جاسازی ۸۳ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در خودروی خود کرده بود با هوشیاری مامورین بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با تشکیل پرونده برای متهم و ارسال به تعزیرات حکومتی، پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم ارجاع شد و طی تحقیقات انجام شده و بازجویی از این فرد مشخص شد این محموله از بندر گناوه و به طور غیر قانونی وارد کشور شده و متهم قصد فروش آن در تهران را داشته که به دام قانون گرفتار شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده رای به ضبط گوشی‌های مکشوفه به نفع دولت و پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گوشی تلفن همراه قاچاق گوشی تلفن همراه تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در ملکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی صمد حضرتی با بیان اینکه این کالای قاچاق از سوی ماموران انتظامی ملکان کشف و پرونده آن به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است افزود: ارزش ریالی این میزان کالای قاچاق ۷۴۱ میلیون و ۴۰۸ هزار ریال است.

وی اظهار کرد: شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان به دلیل دفاعیات غیرموجه و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

حضرتی یادآور شد: این میزان پوشاک خارجی از یک دستگاه خودروی سواری کشف شده است.

در سال گذشته در حوزه قاچاق کالا و ارز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن سه هزار و ۸۰۲ پرونده تخلف در آذربایجان شرقی، برای قاچاقچیان و متخلفان در این حوزه بیش از ۶ هزار و ۷۹۶ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال جریمه صادر شد.

 

دیگر خبرها

  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج
  • جریمه بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در ملکان