Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایکل لادروپ، سرمربی دانمارکی تیم الریان قطر چند گزینه را مدنظر قرار داده که یکی از این گزینه‌ها سعید عزت‌اللهی است. هافبک دفاعی جوان تیم ایران که به دلیل محرومیت بازی اول مقابل مراکش را از دست داد، در ادامه راه برابر اسپانیا و پرتغال خوش درخشید.

به گزارش تابناک ورزشی، عزت‌اللهی جوان کنار امید ابراهیمی کمربند خط میانی ما را محکم‌ کرد و بی‌تعارف یکی از بهترین‌های کشورمان در این دوره از رقابت‌های جام جهانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید در بازی مقابل اسپانیا فوق‌العاده ظاهر شد. دیداری که ظاهراً مایکل لادروپ هم یکی از بینندگان آن بوده است. دیروز با گوشی همراه حشمت مهاجرانی، سرمربی اسبق تیم ملی ایران تماسی گرفته شد که شماره قطری روی موبایل او خودنمایی می‌کرد. مهاجرانی با نشان دادن گوشی تلفن همراه خود به خبرنگاران اطرافش گفت که شیخ قطری یکی از مدیران الریان است. ظاهراً او از دوستان صمیمی حشمت‌خان به شمار می‌رود که سخت به دنبال خرید سعید عزت‌اللهی است.

 البته حشمت‌خان تأکید کرد به خود طرف هم گفته در این مسائل دخالت نمی‌کند! مهاجرانی به ما گفت: عزت‌اللهی یک استعداد ناب است که باید فوتبالش را در اروپا دنبال کند و به همین خاطر جواب شیخ قطری را نداد و... در همین حال دیروز یک منبع مطلع و آگاه به رسانه های نوشتاری خبر داد که سعید عزت‌اللهی بازیکن فصل گذشته آمکار ۳ سال دیگر با باشگاه روستوف روسیه قرارداد داشته و قادر به جدایی نیست!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الشمال با بهره‌مندی از امید ابراهیمی در فهرست نفراتش، از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در حالی در ورزشگاه البیت به مصاف تیم صدرنشین السد خواهد رفت که محمدامین حزباوی را در اختیار دارد.

امید ابراهیمی که در 20 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر همواره در ترکیب الشمال حضور داشته و نمایش درخشانی در خط میانی تیمش ارائه داده، امشب هم یکی از 11 نفر اصلی در جدال حساس برابر یاران حزباوی است.

محمدامین حزباوی نیز که در 18 مسابقه از 20 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفته و عملکرد موثری با زدن یک گل داشته، برای سومین هفته پیاپی در ترکیب ابتدایی تیمش برابر الشمال قرار گرفته است.

تیم فوتبال السد با 14 پیروزی، چهار مساوی و دو شکست در این فصل 46 امتیازی و صدرنشین لیگ ستارگان قطر است که در صورت برتری مقابل الشمال و در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل قهرمان می‌شود و یاران ابراهیمی نیز با 22 امتیاز در رتبه هشتم ایستاده و شانس صعود یک پله‌ای دارند.

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان/ چرا پوتین و اردوغان مخالفند؟
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • اجرای آزمایشی عرضه اینترنتی دارو
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان