Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@09:16:06 GMT

«خواهران تاریک» نقد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۲۰۸۲

کتاب‌خورها کتاب «خواهران تاریک» نوشته مهدی‌ رجبی را نقد و بررسی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، دومین نشست از سلسله نشست‌های کتاب‌خوانی برای نوجوانان با عنوان «کتاب‌خورها» به این نشست اختصاص دارد که روز  دوشنبه ۲۵ تیرماه ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ با حضور نویسنده و رضوان خرمیان  در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه) واقع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در معرفی این گروه کتاب‌خوان  آمده است: «قراره با هم کتاب بخونیم، در مورد کتاب‌ها حرف بزنیم، نویسنده‌ها رو به چالش بکشیم، کار ما از کتاب خوندن گذشته، ما کتاب رو می‌جویم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «بوی باران» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برنامه «بوی باران» با حضور نوجوانان دوشنبه ۲۸ اسفند در خانه معنای فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

در این‌برنامه گفتگویی با نوجوانان در زمینه‌های دینی، مذهبی، قرآنی و معنایی انجام می‌شود و شهاد زمانی به عنوان کارشناس حضور دارد.

زمینه‌سازی مشارکت حداکثری نوجوانان در ترویج فرهنگ قرآن و عترت، ترویج سبک زندگی قرآنی برای نوجوانان با محوریت نوجوانان و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت نوجوانان در توسعه فرهنگ قرآنی، تقویت مبانی دینی و اعتقادی از اهداف این ویژه برنامه به شمار می‌رود.

این‌برنامه با حضور نوجوانان دوشنبه ۲۸ اسفند از ساعت ۱۷:۳۰ در خانه معنای فرهنگسرای اشراق واقع در فلکه دوم تهران پارس، انتهای خیابان جشنواره، خیابان جعفر پناه برگزار می‌شود.

کد خبر 6056904 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور در نشست با علما و روحانیون: دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، همراه و پشتیبان خود می‌داند/ رشد نقدینگی از ۴۲ درصد به ۲۶ درصد کاهش یافت/ قطعا آینده‌ای بسیار روشن پیش روی ملت ایران است
  • معرفی کتاب‌های «فصل بی هراسی» و «مدیریت منابع آب» در «چاپخانه»
  • ضرورت بازخوانی کتاب «طرحی کلی اندیشه اسلامی» مقام معظم رهبری از نگاه حجت الاسلام قنبریان + صوت سخنرانی
  • درگذشتگان ادبیات در سال ۱۴۰۲؛ قلمهایی که خاموش شدند
  • برنامه «بوی باران» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود
  • قلمهایی که خاموش شدند؛از سمیعی‌گیلانی و صفوی تا میلان کوندرا
  • کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی شد
  • پیشنهاد بیست کتاب برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • «ایران و ریشه‌هایش‌» منتشر شد 
  • کتاب‌هایی از برنده بوکر عربی در ایران