Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال - همشهری َآنلاین:
کریستیانو رونالدو، مهاجم جدید یوونتوس دوشنبه هفته‌ آینده ( ۲۵ تیر) مراسم معارفه‌اش در ورزشگاه آلیانس برگزار می‌شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو دیشب (سه‌شنبه 19 تير) به یوونتوس پیوست و دوشنبه هفته‌ آینده (25 تير) مراسم معارفه ستاره پرتغالی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورینی‌ها یک هفته‌ فرصت دارند تا به بهترین شکل ممکن از یکی از بهترین بازیکنان جهان استقبال کنند.

رونالدو پس از ۹ سال رئال مادرید را ترک کرد. او توانست در این مدت موفقیت‌های زیادی را کسب کند اما اکنون چالش‌ها، لیگ، هواداران، ورزشگاه جدید و مدیران جدیدی خواهد داشت.

ورزشگاه آلیانس با ظرفیت ۴۱ هزار و ۵۰۵ نفر برای استقبال از ستاره پرتغالی کوچک به نظر می‌رسد. اگر در سال ۲۰۰۹ سانتیاگوبرنابئو پر از تماشاگر شده بود، اکنون علاقه هواداران به حضور در مراسم معارفه این ستاره بیشتر شده است. گاتزتا دلواسپورت، نوشت: دوشنبه روز خاصی خواهد بود.

رونالدو ابتدا تست پزشکی را خواهد گذراند و سپس به کمپ ورزشی یوونتوس خواهد رفت تا قراردادش را به امضا برساند. او در پایان در جشن آلیانس حضور خواهد یافت.

تب حضور رونالدو به شدت شهر تورین را تحت تاثیر قرار داده است. در این روزها پیراهن شماره "هفت" یوونتوس در نقاط مختلف این شهر دیده می‌شود. دوشنبه هفته‌ آینده هیجان به اوج خود در ورزشگاه آلیانس خواهد رسید.

رونالدو فردا (پنجشنبه) با یک هواپیمای اختصاصی به تورین سفر خواهد کرد.

در همین زمینه: رونالدو بدون خداحافظی از رئال می‌رود ۱۰۰ میلیون یورو برای خروج کریس از مادرید | نیمار با ۳۱۰ میلیون یورو می‌آید؟

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، به پیشنهاد جواد نکونام سرمربی استقلال و موافقت باشگاه، تمرین فردا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

آبی پوشان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

استقلال روز دوشنبه هفته آینده در هفته بیست و ششم در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود.

کد خبر 6095333

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی