Web Analytics Made Easy - Statcounter

باکو – ایرنا – دو افسر پلیس جمهوری آذربایجان که شب گذشته در جریان تظاهرات غیر قانونی در شهر گنجه کشته شده بودند امروز ( چهارشنبه ) طی مراسمی با حضور مقامات و ساکنان این شهر به خاک سپرده شدند.

به گزارش خبرگزاری ' آپا ' ، مراسم تشییع جنازه این دو افسر پلیس که در جریان مقابله با تظاهر کنندگان با سلاح سرد به قتل رسیده اند با حضور مقامات وزارت کشور جمهوری آذربایجان ، مسئولان فرمانداری گنجه و ساکنان این شهر برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


« القار بالاکیشی اف» معاون اداره کل پلیس گنجه و «صمد عباس اف» معاون اداره پلیس بخش نظامی این شهر شب گذشته در جریان تظاهرات غیر قانونی جمعی از ساکنان این شهر کشته شدند .
وزارت کشور ، دادستانی کل و سرویس امنیت دولتی جمهوری آذربایجان امروز ( چهارشنبه )با انتشار بیانیه ای دو تن از ساکنان شهر گنجه از جمله « فرخ قاسم اف» و «رشاد بیوک کیشی اف» را مظنون به قتل افسران پلیس اعلام کردند .
بر اساس این گزارش ، این دو فرد که از محل حادثه متواری شده اند و در حال حاضر تحت تعقیب هستند .
پلیس از مردم درخواست کرده ، اطلاعات مربوط به محل اختفای این دو فرد را در اختیار مقامات قرار دهند.
در این حال نمایندگان اقشار مختلف جامعه جمهوری آذربایجان کشته شدن دو افسر پلیس و تلاش برای ایجاد بی ثباتی در گنجه دومین شهر بزرگ جمهوری آذربایجان را محکوم کردند .
یک هفته پیش نیز « المار ولی اف» فرماندار شهر گنجه و محافظ وی هدف تیراندازی یک فرد مسلح قرار گرفتند و مجروح شدند.
وزارت کشور جمهوری آذربایجان ترور نافرجام فرماندار گنجه و اغتشاشات اخیر در این شهر را به جریان های افراطی دینی نسبت داده است.
خاورم ** 337**1579

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي جمهوري آذربايجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد

نفت باکو با وجود تحریم همه جانبه تجاری که چند روز پیش آنکارا علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد همچنان از طریق ترکیه و خط لوله جیحان به رژیم صهیونیستی نفت صادر می‌شود. ترکیه تصریح کرد که اگر تجاوزات این رژیم در غزه متوقف شود و کمک‌ها بدون مانع وارد این باریکه شود، تجارت از طریق ترکیه به اسرائیل از سر گرفته می‌شود.

براساس گزارش العربی الجدید، منابع صهیونیست در مصاحبه با وبسایت صهیونیستی گلوبس تایید کردند جمهوری آذربایجان روابط نزدیکی با ترکیه و رژیم صهیونیستی دارد و ترکیه هنوز بارگیری نفت این کشور را در بندر جیحان به مقصد اراضی اشغالی متوقف نکرده است.

باکو از طریق خط لوله باکو-تفلیس-جیحان (BTC) تامین کننده مهم نفت رژیم است که در انتهای آن نفت بر روی تانکر‌هایی بارگیری می‌شود و آن را به حیفا منتقل می‌کنند.

در ژانویه امسال، رژیم صهیونیستی با ۵۲۳ هزار و ۵۰۰ تن به ارزش ۲۹۷ میلیون دلار در صدر فهرست مقصد‌ صادرات نفت باکو قرار گرفت. در بازه زمانی ژانویه تا نوامبر ۲۰۲۳، این رژیم با ۲.۲۴ میلیون تن به ارزش ۱.۳۸ میلیارد دلار در جایگاه دوم قرار گرفت. بر اساس گزارش گلوبس، دیگر تامین کنندگان عمده نفت رژیم صهیونیستی قزاقستان و نیجریه هستند.

شایان ذکر است الهام علی‌اف، رئیس‌ جمهوری آذربایجان با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین با رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه که نمی‌خواهد مستقیماً به منافع آذربایجان آسیب برساند، روابط عالی دارد.

در عین حال رژیم اشغالگر تامین کننده بسیار مهم تسلیحات باکو است. تسلیحات صادراتی رژیم به این کشور شامل مهمات هاروپ تولید شده توسط صنایع هوافضای اسرائیل، سامانه لورا (توپخانه دوربرد) و سامانه موشکی زمین به هوای Barak MX است که جمهوری آذربایجان در نوامبر سال گذشته به مبلغ ۱.۲ میلیارد دلار خریداری کرد.

 به گزارش گلوبس، شرکت صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی نیز در اکتبر گذشته دو ماهواره را به قیمت ۱۲۰ میلیون دلار به باکو فروخت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد
  • ببینید | جلوگیری افسران پلیس سعودی از عکس گرفتن یک زن با پرچم فلسطین مقابل کعبه
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان