Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده جان باختگان می‌توانند برای پیگیری پرونده برخورد تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری به شعبه یک بازپرسی و معاونت دادسرای سنندج مراجعه کنند.

ایران آنلاین /کاظم کولیوند معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه تلخ در ترمینال سنندج اظهار داشت: خانواده متوفیان می‌توانند برای پیگیری پرونده برخورد تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری به شعبه یک بازپرسی و معاونت دادسرای سنندج مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر حفظ خونسردی، خطاب به مردم گفت: حسب دستور رئیس‌کل دادگستری کردستان، بنده به‌عنوان قاضی ویژه پرونده این حادثه را بررسی و پیگیری می‌کنم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تصریح کرد: خانواده متوفیان جهت جلوگیری از طولانی‌شدن روند پرونده این حادثه، هرگونه سئوال و درخواستی داشتند، می‌توانند به ما مراجعه کنند./ تسنیم 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

راضیه سلطان عباسی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان گفت: داوطلبان پذیرش در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴  می‌توانند بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز