Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- توهین طلبکار به بدهکار، جرم است. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری میزان، پرسش مخاطب وکیل‌آنلاین درباره توهین طلبکار به بدهکار این است:

باسلام. شوهرم بدهکاره و طرف با ارسال پیامک بد و بیراه گفته و نفرین کرده. آیا قانونا حق چنین کاری رو داره؟ آیا ما می‌توونیم ازش شکایت کنیم؟ میشه سریع جواب بدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ممنون.
پاسخ کارشناسان وکیل‌آنلاین: امکان اقدام قانونی در صورت توهین یا تهدید برای شما وجود خواهد داشت؛ ولو آنکه بدهکار باشید؛ چه اینکه طلبکار برای گرفتن طلب خود بایستی اقدام قانونی نماید و حق توهین ندارد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: توهین قوه قضاییه میزان وکیل آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای بازار وکیل در روزهای پایانی سال - شیراز

مجموعه بازار وکیل یا وکیل‌الرعایا یکی از مشهورترین بازارهای سنتی و تاریخی ایران است که از بازار قیصریه لار الگو برداری شده است . این بازار که به فرمان کریم خان زند ساخته شده، اکنون در مرکز شهر شیراز (شرق میدان شهرداری) قرار گرفته‌است. بازار وکیل شیراز که از بناهای تاریخی فارس میباشد درروزهای پایانی سال همچنان پر از شور و تکاپو می باشد و مردم در حال خرید از کسبه این بازار هستند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3055885 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • در نقد صحبت های مهدی هاشمی نسب؛ وقتی جای بدهکار و طلبکار عوض می‌شود!
  • بازار وکیل شیراز در روزهای پایانی سال
  • مشاوره حقوقی و گرفتن وکیل قسطی در اپلیکیشن سجاوا
  • ۶۵۲ هکتار از اراضی لرستان رفع تصرف شد؛ آزادی ۱۴۷زندانی بدهکار مالی
  • حال و هوای بازار وکیل در روزهای پایانی سال - شیراز
  • حق الوکاله وکیل در اصفهان چقدر است؟
  • پیگیری شناسایی عوامل توهین به خبرنگاران زنجان ازطریق مراجع ذیصلاح
  • وکیل: صدیقه وسمقی بازداشت شد
  • خودکشی اصلی‌ترین علت مرگ‌های قابل پیشگیری در دنیا
  • هم میهن: معترضان به وضع حجاب پشت شان به کجا گرم است که پلیس را می زنند و طلبکار می شوند